Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg søger alt muligt feedback på min webshop bodeal.dk.

Jeg håber alle vil komme med konstruktiv feedback, så jeg kan forbedre siden. Jeg tager selvfølgelig imod alt info omkring design, søgeordsoptimering, call to action, betalingsmuligheder, tekster osv.

Tak på forhånd.

Mvh. Kim

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og loader hurtigt og virker på Smartphone. Er dog ikke så vild med den mintfarve du bruger og på mobil står læg i kurv knap ikke lige over for hinanden. Har du husket at sætte på Google Analytics og Webmaster Tools op på side. Og har du sat email pop up indsamler op og bruger nyhedsbrev og facebook aktivt?

Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg har været meget i tvivl om den mint grønne. Faktisk har den været helt skrigende grøn, hvilket jeg fik en del kritik for;) Jeg har også overvejet blålige farver, men er meget i tvivl.

Jeg har analytics og webmaster tools, men er ikke 100% inde i det endnu, for at kunne bruge det fuldt ud. Jeg bruger ikke email pop, da jeg ikke har undersøgt hvordan man gør. Facebook og nyhedsbreve er jeg igang med at bruge noget mere. Igen tak for svaret.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg synes helt sikkert du skal gøre med for at skabe en visuel stemning på shoppen, således at det ikke blot bliver et grafisk indtryk. Brug nogle billeder fra stuen, hjemmet mm. 

Slideren på forsiden med "fri fragt" osv. er meget grumset i grafiske.

Har dine leverandører ingen fede opstillingbilleder du kan promoverer dig med? Dette plejer i hvertfald at være tilfældet. 

Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg vil undersøge om jeg kan finde nogle ekstra billeder. Tak for dit svar.

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kim
Jeg er selv forholdsvis nystartet webshop ejer og er ærligt stadig på et usikkert stadige i processen. Jeg lærer hele tiden nye ting. Af ren nysgerrighed var jeg lige inde og tjekke din side ud. Og som sagt er jeg ikke selv nogen ekspert, men jeg "falder" over et par stave/tastefejl i teksten, som jeg synes du skal luge ud i. Under vilkår skriver du " kunden" og der vil jeg vælge at skrive "du" eller "dig" for at gøre det personligt og relevant for læser. Sidst, men ikke mindst synes jeg du skal lave pop up tilmelding til nyhedsbrev. Og lige en lille ting mere. Nogle miljø billeder med dine produkter kunne være fedt. Rigtig meget pøj pøj med det. Bedste hilsner fra Charlotte

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre den nye farve i stedet for din mintgrønne. Tænker du mangler favicon og at når man trykker på facebook logo skal det åbne i nyt vindue og ikke det samme vindue.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kort i tager imod i deres farver dankort med mere.

få gerne google plus på siden det giver lidt seo 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)