Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får sql fejl når jeg vil uploade database til nyt webhotel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at flytte min side www.opsvinget.dk til nyt webhotel, men når jeg vil uploade min database får jeg følgende fejl:

#1064 - Der er en fejl i SQL syntaksen nær ''<script>\r\n (function(i,s,o,g,r,a,m){i[\\''GoogleAnalyticsObject\\'']=r' på linje 22

Nogen der ved hvordan det rettes, for har forsøgt at rette den i 2 dage nu uden fejl, for han ikke finde filen hvor den skulle være.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er en wordpress side gætter jeg på der er tale om en MySQL database? Hvordan er din database backup lavet? Kunne godt tyde på at der er noget forkert escapet i din sql dump.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du forsøger at bruge en html-fil med javascript-kode i til database import ... og det forstod du sikkert ikke et kvæk af ... hvilket er problemet.

Du skal bruge noget tid på at sætte dig ind i hvordan MySQL fungerer ... eller hyre en er kan finde ud af og betale dig fra det. (Det der tager normalt 15 minutter for e øvet, 30 hvis det driller)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)