Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd ift. optimering AdWords-kamapgne for større virksomhed!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder for en større virksomhed, og jeg har nu fået til opgave at optimere deres AdWords-konto, som bruger rigtig mange penge. Der lige under 2000 søgeord, og mange af dem er på pause. For mig virker det rigtig uoverskueligt, at der er så mange søgeord, og mange af dem er overhovedet ikke relevante. Jeg har derfor et par spørgsmål - og generelle råd til optimering af AdWords-konto vil jeg rigtig gerne høre!

Hvad synes I, er den lavest acceptable kvalitetsscore for søgeord, og hvordan påvirker en dårlig QS den øvrige kampagne? Er der nogle, der har nogle generelle tips til, hvordan man optimerer så stor en AdWords-konto? Ved det kan være svært at give råd, når man ikke kan se den, men hvis der er noget helt generelt, så hører jeg gerne fra jer!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at download Google Editor, herigennem kan du lettere administerer større kampagner og kontoer. Det er som du selv nævner meget svært at give et bud, uden at kunne se kampagnerne. 

Hvis jeres budgetter har en betragteligt størrelse, vil jeg åbne for din mulighed for at få et gennemgang af en erfaring Google AdWords ekspert. Jeg har Google AdWords certificeret, og arbejder med det dagligt på vegne af vores kunder. Du er velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en smule uforpligtende sparring mm. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)