Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheder søges til 3 måneders test forløb – slå til nu og få det til halv pris.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 8 år som selvstændig, med STOR erfaring inden for salgstræning, netværksudvikling og drift af service virksomhed - ønsker jeg at bidrag med min erfaring til andre iværksættere/virksomhedsledere. 

Jeg ønsker at tilbyde min hjælp som mentor, bestyrelsesmedlem eller sparring i forskellige virksomheder. Det er altid svært at give garantier, jeg er dog sikker på at jeg kan være med til at flytte jeres virksomhed til næste niveau.

Jeg vil gerne bidrage med følgende:

* Salgsudvikling og pipeline styring

* Udvikling af jeres virksomhed 

* Personlige produktivitet 

* Strategi og udvikling

* Økonomisk opfølgning hver måned, tjener vi penge eller ej?

* Fokus den næste måned

* Evaluering - hvordan kan vi gøre det endnu bedre

Hvordan kommer vi igang?

Vi mødes en gang om måneden i 2 - 3 timer på jeres firma adresse, hvor vi laver opfølgning på ovennævnte punkter.

Udover vores månedlige møder, er der opfølgning per telefonen engang om ugen, varighed ca. 1 time.

Pris kr. 2250 + moms pr. måned. (normal pris 4500,-) 

Skriv gerne telefon nr. eller PB, og jeg vil kontakte jer.

Glæder mig til at høre fra jer.

Hilsen Mikkel

Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Sikken en super måde at hjælper virksomheder på, og hvem kan sige nej til den pris! Nu er det ikke for mig, for jeg lever af at træne og udvikle virksomheders salgsstyrke. Men er rigtig glad for at gør det muligt at stort set alle virksomheder at få gang i salget.

Godt initativ!

Michall Helmbæk

Connection Management

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michall,

Tak for beskeden.

Jeg er sikker på at der er rigtig mange selvstændige på Amino, som gerne vil have hjælp til at udvikle deres salg.

Jeg kan jo se at der er rigtige mange, som søger kontakt til freelance sælger til hjælpe med salget.

Min påstand er, at der er bedre ejeren selv bliver bedre til salget, i stedet for at ansætte en freelance sælger.

Hilsen Mikkel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)