Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovative forslag til markedsføring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Er der nogen, der har gode forslag til markedsføring af en software virksomhed. De mest almindelige metoder som adwords, seo, email, linkedin, content osv. er taget i brug. Jeg har brug for nogle innovative forslag, som er anderledes og som kan være med til at skabe opmærksomhed omkring produktet?

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Nu kan det godt være, at jeg lyder lidt for meget som en kvinde, men software kan vel være mange ting? 

I givet fald afhænger det jo af, hvad det kan og hvad formålet med produktet er. Hvilket behov det dækker ved kunden. Hvem er målgruppen B2B/B2C?  


Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret i, at software kan være mange ting, men dette software benyttes i forbindelse med salg / marketing m.m. (B2B).

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! 

Er produktet allerede i brug hos nogle kunder? - Så er deres referencer altid de bedste. Brug dem aktivt. 

Du kan også tage til demonstration hos potentielle kunder - Hvis muligt. Lad dem bruge det i en dag under din kyndige supervision, så de ser alle de lækre funktioner, som de jo selvfølgelig altid har manglet! ;) 

Har du prøvet videomarketing? - Det kunne være små guides til brugen af det, således de altid kan hente den fornødne hjælp på Youtube eller på din hjemmeside. Det kan også være en lille film om de forskelllige funktioner, som du kan bruge på LinkedIn eller din hjemmeside :)   

Det var lige lidt hurtige tanker herfra. Kontakt mig gerne, hvis  du ønsker dette uddybet. :) 

/Anita 

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er litt viktig med perspektiv når det kommer til software.

Man selger sjelden software, men den løsningen softwaren gir. 

Hvilken markedsføringstrategi du velger er avhengig av hvilke problemer du ønsker å løse, og ikke hvilket verktøy du løser problemet med.

Når du har identifisert problemet du ønsker å løse, må du finne ut hvilke nettsteder og plattformer de som har dette problemet befinner seg på. Hver enkelt av disse nettsidene og plattformene vil så kreve sine egne strategier for kommunikasjon, content og annonsering.

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt, jeg ikke skriver så meget om selv produktet, men jeg undre mig over, at der ikke kommer forslag til dette indlæg. Jeg kan jo selv komme på en masse, som ikke har noget med adwords, linkedin osv. at gøre, f.eks.: loyalitetsprogram for kunder, instruktionsvideoer af produktet, belønning for at henvise nye kunder, tilbyde e-bog eller en gratis rapport i bytte for kunders e-mail adresse osv, osv. Sidder der virkelig ingen kreative mennesker på amino?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)