Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode producenter i kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg søger en producent i kina det kan producere plastik krus, tallerkner og bestik. 

Jeg har fundet to men hvordan filan sikre jeg mig at han et oprigtig og loyal over for mig. 

Hvordan fungerer et "normalt" samarbejde i kina mht at jeg ved at det de laver bliver som jeg har designet og at jeg får de vare jeg har betalt for? 

Hvis der sidder nogen derude der kender til gode producenter til at udføre service også gerne hårbånd og sko til de små, vil jeg tage imod jeres kommentarer med kyshånd ☺

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hosa trading company kan hjælpe dig, vi har agenter ansat i vores virksomhed, som wr bosiddene i kina. Vi har et stærkt netværk til eu godkendte fabrikker. Skriv en mail til mig på sz@hosatrading.com

Og vi vil sikre dig kvalitet top service og gode priser.

Send gerne info på de produkter du søger.

God aften

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har kontor i Kina med kinesiske ansatte. Vi styrer produktionen fra start til slut, udfører kvalitetskontrol inden afskibning og hjælper med importen til dk. Du er velkommen til at skrive til sales@ambtrading.dk, og få mere info. 

mvh Belinda

Tilmeldt 13. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har rigtig mange gode kontakter i Kina til stort alle slags leverancer. Jeg har nu været i Kina i over 5 år og arbejder som Senior Quality Manager som har givet mig en stor viden om den Kinesiske arbejds- og kvalitetskultur. Hvis du har helt konkrete forespørgsler, evt tegninger og/eller billeder kan jeg skaffe dig både en god pris for den valgte kvalitet samt overholdelse af leveringstiden.

Mvh. Keld

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)