Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

producenter i kina

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en producent i kina det kan producere plastik krus, tallerkner og bestik.

Jeg har fundet to men hvordan filan sikre jeg mig at han et oprigtig og loyal over for mig.

Hvordan fungerer et "normalt" samarbejde i kina mht at jeg ved at det de laver bliver som jeg har designet og at jeg får de vare jeg har betalt for?

Hvis der sidder nogen derude der kender til gode producenter til at udføre service også gerne hårbånd og sko til de små, vil jeg tage imod jeres kommentarer med kyshånd ☺

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lillee.

Jeg kan muligvis hjælpe dig med produktion af hårbånd og andre tekstil accessories hvis det stadig er noget du er ude efter?

Send mig en mail på christina@noirdesire.dk hvis det er du stadig har brug for hjælpen. 

Rigtig god dag. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lillee

Jeg er bosiddene i HK, tidligere boet i Shanghai og Shenzhen i de sidste 4½ år. Jeg har i 20+ år arbejdet med sourcing og import af varer fra Kina/Asien til DK. Jeg har kontakt til 3-4 fabrikker som producerer engangs service, så du er velkommen til at skrive til mig på steen@segoconsult.com og så kan vi tage en uforpligtende snak om hvad du søger efter og hvilke muligheder jeg kan tilbyde dig.

Mvh

Steen Olsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

lillee:
Jeg søger en producent i kina det kan producere plastik krus, tallerkner og bestik.

 

Er der tale om engangsservice, skal du være opmærksom på at sådanne vare er pålagt ret så høje punkafgifter i DK.  I øvrigt er det ret skrappe krav til de anvendte materialer mht. fødevaresikkerhed , så du kan let komme galt af sted ved at bruge ellen kinesisk producent.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

For at være helt sikker på, at du får den rette kvalitet - må du gerne kontakte mig. Min virksomhed kan være "dine øjne" på produktionen. 

Mit virksomhed er et eksternt inspektions firma, som leverer service i form af:

- kvalitets kontrol af vare. Typer af kvalitets kontrol : Før produktion, under produktion, når varer er færdig produceret, kontrol af pålæsning i kontainer 

- revision/audit af leverandør (tjekker alle dokumenter, produktions anlæget, forhold til medarbejdere, lager og råvarer)

- labaratorie test (test af forskellige kemikalier og materialer) 

Vores Service
1. Inspektion / Lastning Tilsyn
2. Fabrikken Revision / Social Compliance / Leverandør Evalueringer
3. Produkt Innovation-( EN71,ROHS/Reach/AZO/ISTA... )

Vores eksperter er i 

Kina, Indien, Bangladesh, Pakistan, Vietnam, Thailand, Filippinerne, Indonesien, Taiwan, Korea, Malaysia, Tyrkiet

Kontakt mig gerne på artemkrist@yandex.ru eller på skype hqts_artem.k 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ArtemK:

Hej Ravn

For at være helt sikker på, at du får den rette kvalitet

Nu er det ikke mig der skal have noget produceret i Kina. 

Undskyld men det virker lidt useriøst at du tilbyder din service uden på nogen måde at oplyse noget om dit firma  udover en russisk email adresse. Det virker ikke specielt troværdigt.

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail til sz@hosatrading.com så kan vi hjælpe dig..

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet hedder "HQTS" - www.hqts.com

Jeg er CEO for den russiske afdeling og samtidigt ansvarlig for at finde kunder i DK, Sverige og Norge. Hvis det ville virke meget mere "troværdigt",
kan du også skrive til mig på market01@hqts.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Klaus Kristensen Keramik Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste du kan gøre er at tage derud og besøge leverandøren. tag med dem rundt og besøg deres underleverandører, spis nogen middage med dem og opbyg i det hele taget nogle gode relationer til dem. Hold møder med dem hvor du pointerer vigtigheden af loyalitet og oprigtighed.

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes flere sourcing firmaer i Danmark, som hjælper med at finde en rette leverandør. Der er bla. flere med ekspertise i Kina.

For Kineser handler alt om penge og kvaliteten er ofte også et problem i Kina. Så aftal på forhånd betalingsbetingelser og kun betale et mindre beløb forud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)