Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til Magento webshop opstart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og roder lidt med min webshop som bliver opbygget i Magento. Jeg håber I kan hjælpe mig videre med lidt anbefalinger:

Jeg har brug for et godt forsendelses- og betalings modul samt et webhotel.

Mht betaling; så overvejer jeg kraftigt at bruge Paypals, eftersom de tager imod stort set alt form for betaling.

Forsendelses modulet skal ’bare’ kunne håndtere GLS, for der er da ingen som benytter Post Danmark mere?

Til sidst har jeg brug for et godt, hurtigt og sikkert webhotel som kan håndtere min forholdsvis store shop (5-6.000 vare numre + div sider + multi language (Dansk, Engelsk, Tysk og måske et par mere).

 

Rigtig god tirsdag til jer alle :-) 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:

Jeg sidder og roder lidt med min webshop som bliver opbygget i Magento. Jeg håber I kan hjælpe mig videre med lidt anbefalinger:

Jeg har brug for et godt forsendelses- og betalings modul samt et webhotel.

Mht betaling; så overvejer jeg kraftigt at bruge Paypals, eftersom de tager imod stort set alt form for betaling.

Forsendelses modulet skal ’bare’ kunne håndtere GLS, for der er da ingen som benytter Post Danmark mere?

Til sidst har jeg brug for et godt, hurtigt og sikkert webhotel som kan håndtere min forholdsvis store shop (5-6.000 vare numre + div sider + multi language (Dansk, Engelsk, Tysk og måske et par mere).

 

Rigtig god tirsdag til jer alle :-) 

Hej Helle.

Hvis du ønsker at tilbyde forsendelser via GLS, findes der et modul her: http://store.tric.dk/magento-gls-pakke-shop-integration.html

Mht. betalingsløsning; så vil jeg anbefale en rigtigt PSP + indløsningsaftale, da det er vores erfaring at det giver mere tillid til shoppen end ren PayPal.

Webhotel: Tag et kig på vores magentohotel her: http://magentohotel.dk/magentohosting/shared/performance-magentohotel

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)