Hej :) Jeg har et tøjmærke, der startede op i det sidste kvartal i 2015, så det er stadig rimelig nyt. Jeg har kæmpet lidt med den rette markedsføring, men kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal gå efter. Jeg har fået sat en del SEO op, så det skulle gerne være anstændigt. Dog er siden for nyligt oversat til engelsk, så det kan være, at noget meta afviger fra det reelle, da Google muligvis ikke har recrawlet alle siderne. Jeg har forsøgt lidt med noget facebook-markedsføring, men det har desværre ikke givet stjerne. Vi snakker om www.Vigorous.dk :) Hvis I mangler yderligere information for at give et skud, så kan dette sagtens ske ;) Tak på forhånd. |
Hej,
Et godt - og sommetider gratis - trick er, at være tydelig på de sociale medier. På InstaGram kunne du lægge billeder op at dit tøj, nye tilbud eller andet. På facebook kan du sprede siden, så flere "liker" din side, og dermed hopper flere også ind på din side og køber noget. Du kunne også snakke med nogle andre, der måske også sælger tøj? Så kunne i lave en aftale om, at hver gang kunden køber tøj hos dig, så lægger du et kort med i pakken, hvor der så er en rabatkode på 20% til den andens tøjbutik - den anden tøjbutik gør så det samme med kort til 20% til din side......
Du kan selvfølgelig også benytte dig af PR - hvis du har en interessant historie, som en journalist gider skrive om, så du måske ender i lokalavisen eller ligende. "Ung iværksætter starter eget tøjmærke"......
Håber at jeg kunne hjælpe.
Mvh.