Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Win 10-maskine låser

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bærbar har af sig selv også opdateret til win10, og jeg har oplevet samme problem med langsom kørsel. Derudover har jeg fået det problem, at nogle af mine indkomne mails tager 1 - 3 timer om at komme frem til mig. Også selv om mailen er en simpel mail uden vedhæftede bilag ol.

Jeg har absolut ikke forstand på it - men jeg får også advarsel om forældede drivere. Det har jeg dog haft lige siden, at jeg havde en edb mand til at installere min canon printer imagerunner 1133. Den ville nemlig kun acceptere de forældede drivere. Og bare jeg trykke ignore, når advarslen kommer frem, har der ikke været problemer, men siden at jeg har fået win10, så har jeg problemer med, at jeg ikke kan udskrive eksempelvis fra nettet, medmindre det, som jeg vil udskrives, udskrives ved at etablere en pdf.

Så min fornemmelse er at win10 er noget rigtig ..... - Ja man skal jo tale pænt. P.t. er jeg på udkik efter en ny bærbar, da jeg jo ikke tør risikere, at den går død, og ja det er nok billigere end nogle timers it-assistance:(

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rikke: Windows 10 er rigtig godt - men det kan snildt tænkes din maskine ikke ordentlig supportere det.

mit råd til dig er simpelthen at købe en ny maskine - det er helt sikkert billigere end at få en IT mand til at ominstallere din computer (med mindre du kender en)

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at afinstaller Dropbox for et par dage og se om det ændre noget. Dropbox har nogle kendte problemer der får CPU og Disk til at gå helt amok. Hvis du har rigtig mange filer I dropbox så prøv at begrænse hvor mange du synkronisere offline. Undgå også at arbejde på for mange filer af gangen direkte fra Dropbox.

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig her. Windows 10 er kun halvdelen af "problemet". Software og hardware udgør tilsammen en computer. Windows 10 er software og selve computeren er hardwaren. Hvis du har en gammel computer så kan det godt tænkes at Windows 10 kæmper lidt for at holde det hele kørende. Hvilket email program bruger du? Der er formentlig nogle indstillinger som du kan ændre på for at ændre hvor tit du skal få nye mails. En anden årsag kan også være din email udbyder. Er det gmail? Hotmail? Eller et privat domæne f.eks. hvis du har din egen hjemmesiden? Den indbyggede Windows 10 Email app er rigtig god til simpelt brug.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)