Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i overvejet udløbne patenter

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. A:

http://orbo.com/

Orbo er en form for free energy device som du nok ville vælge at kalde en uopnåelig evighedsmaskine. Den eneste årsag til at den er på markedet lige nu er at den ikke konkurrerer prismæssigt med energimarkedet - hvem gider betale ca. 9000 kr. for et oplader til sin iphone?

De sælger også en telefon der aldrig skal oplades på samme link.

Sikke da en omgang fup det firma kommer med! 

https://en.wikipedia.org/wiki/Steorn 

 

 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet med alle de energikilder du beskriver er at du aldrig vil kunne få mere energi ud end du putter ind, det kan man ikke fordi det er fysisk umuligt. Det er udmærket beskrevet i termodynamikkens 1. lov. Det kan godt være du kan sætte en vindmølle i rotation ved at skubbe til den, men dit out put vil stadig kun være den kinetiske energi du har tilført minus energitabet i proccessen.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Martin, hvorfor fantaserer du om den er min opfindelse. Magneter bliver iøvrigt også sløve, din evighedsdrøm er din egen...

Skrev ingen steder at free energy scams er din opfindelse, det var et svar på din kommentar omkring Akula TPU dimsen. Jeg har ingen evighedsdrøm, den må komme fra din fantasi.

Mr. A:
Du mener at alt der fungerer er effektivt, så er det jo en definition til forskel, der kommer jo strøm ud af den men hvad er den værd for dig? Jeg gider ikke betale 1500 kr. for en evighedsmaskine der kommer 1watt ud af i timen. En bilmotor er ca. 33% effektiv - er det ensbetydende med at bilen ikke kan køre?

Ved ikke helt hvad du antyder her, skriver ingen steder at alt fungerer effektivt. Evighedsmaskiner findes ikke, men hvis du kom med en evighedsmaskine, selv en der kommer 1watt ud af (watt er joule per sekund, så "1 watt i timen" giver ingen mening) giver jeg gerne en million for den. Selvfølgelig kan den køre, men hvad har en bil med påståede "free energy" devices at gøre? En bil kører som regel på benzin, diesel eller strøm fra batterier, det er rimelig velkendt hvor energien til fremdrift i en bil kommer fra.

Mr. A:
Jeg har givet dig et link til firmaer (via pesn) der sælger ou devices eller hvad du vil foretrække at kalde dem, jeg gider ikke at tage en definition om hvad DU synes man må give det af fællesbetegnelse. Det er ikke nødvendigvis ting der er nemme at kopiere, men det er altså ikke science fiction.

Jo, free energy devices er science fiction, energien kommer altid et eller andet sted fra - læs evt. https://en.wikipedia.org/wiki/Conservation_of_energy

Mr. A:
Vi (USA) er allerede i stand til at lave clean energy til under 1 øre per kwh og mere end et firma på det niveau siger at de forventer at være markedsklar i 2017 - men inden du bliver for glad siger de at de ikke vil dumpe prisen på energi. Og personligt tror jeg ikke de får lov til at komme på markedet.

Er ikke inde i hvad elproduktion koster, i DK er størstedelen af prisen på el (som en normal forbruger betaler) afgifter til staten. Hvorfor skulle de ikke få lov at komme på markedet hvis de har et produkt der skærer voldsomt i prisen på produktionen af en vare? Er det sølvpapirshatten der klemmer?

Mr. A:
Jeg har i øvrigt flere måder hvor al logik siger at det ville skabe kæmpe energi overskud, og andre har taget patenter der ligner så jeg ikke kan arbejde videre med de ideer. Verden er langt videre end det stadie hvor det er et spørgsmål om cheap clean energy eksisterer. Hvis jeg fortæller dig at jeg med 2 fingre kan dreje en 2kwh generator rundt uden store problemer. En hydraulik pumpe der sidder i en gravko er sikkert 1000 gange stærkere end mig (eller mere). Kan en/to hydraulik pumper dermed drive en 2000kwh=2mwh vindmøllegenerator? Hvis hver kwh sælges for 0.25kr. laver den for 500kr. strøm i timen - Hvor meget benzin skal der bruges på at drive en hydraulik pumpe - tror I den vil bruge mere end 100 liter i timen? (en bil bruger ca. 3-4liter på bykørsel). Det bør kunne give billigere strøm, men det er ikke en evighedsløsning

Er ikke helt sikker på hvad du vrøvler om her. Der er forskel på "cheap clean energy" og "free energy", selvfølgelig findes der alternative metoder at generere elektricitet på, solkraft, vindkraft, alger, bølger, osv., men ingen af disse laver "free energy" (energi fra intet). Mht. din gravko opstilling, så lyder den da spændende, lav en beregning hvor alle faktorer indgår, bevis det er en god forretning og start dit eget firma, bliv milliardær, easy peasy... Skype-BigSmile

Mr. A:
Orbo er en form for free energy device som du nok ville vælge at kalde en uopnåelig evighedsmaskine. Den eneste årsag til at den er på markedet lige nu er at den ikke konkurrerer prismæssigt med energimarkedet - hvem gider betale ca. 9000 kr. for et oplader til sin iphone?

De sælger også en telefon der aldrig skal oplades på samme link.

Nope, det er et scam, free energy findes ikke, energien kommer et sted fra, læs evt. wikipedia artiklen (eller din nærmeste fysikbog) igen. Spændende læsning om hvordan scammet virker findes f.eks. her: https://www.metabunk.org/claim-steorns-orbo-free-energy-device-usb-charger.t7080/

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael DU sagde at hvis en motor ikke er effektiv så har den ingen værdi, hvortil jeg svarede at en bilmotor der kun er 33% effektiv og dermed ikke at regne som effektiv, stadig har værdi. Denne tråd har på intet tidspunkt handlet om free energy men om udløbne patenter!

Free energy devices eller som jeg vil kalde det ou devices er ikke ikke science fiction, der er bare inkompetente mennesker der ikke ved nok om udviklingen men alligevel udtaler sig - jeg har jo vist dig hvor du kan se eksempler på det. Free energy betyder det er gratis at erhverve når maskinen er bygget, energien vil altid komme et sted fra.

Prisen på el ligger typisk fra 25øre i produktionspris og op til 1,50 krone i Danmark incl. afgift. Magter du ikke at søge oplysninger? Jeg kender faktisk en god ven af Stanley Meyers familie (han blev dræbt da han opfandt en bil der kører på vand) og har kendskab til sikkert 5-10 andre opfindere der bliver overfaldet og i visse situationer dræbt. Kender du ikke til disse ting??? Så prøv da og åbne din google maskine, Pogue var blot endnu et eksempel.

Jeg kan altså ikke lære dig alt!!! Jeg har givet dig de værktøjer du skal bruge for at lære mere.

Orbo blev forsøgt solgt for 10 år siden men der var fejl på den og den floppede under fremvisning, hvorefter lavintelligente amøber spreder løgne om at det var et scam som nogen vælger at tro på. Efter at have arbejdet på den i en årrække har den nu klaret en fremvisningstest og er i produktion (har ikke hørt den skulle være trukket af markedet igen) men som sagt al for dyr. Orbo er langt fra det bedste eksempel på ou energi, men jeg har ikke tænkt mig at vise toppen af min teknologi viden i et åbent forum.

Min ide om gravko projektet har jeg jo sagt at andre har patent på, virksomheden eksisterer men de må ikke producere deres maskiner. Og den pågældende virksomheds maskine er klar til salg og er eldrevet uden input (fodrer sig selv). Jeg har sagt til firmaet jeg vil købe og videresælge deres maskiner men må ikke.

Det er langt fra alle der er klar til viden som det her, og jeg garanterer ikke for noget. Videoen viser et kort foredrag fra en der har insiderviden til både toppen af CIA og USAs ledere bl. flere gennem de sidste ca. 30 år.  Han fortæller lidt om hvad verden pt klogeste mand arbejder med for CIA i deres super hemmelige grupper (klogere end Einstein og Tesla). Du vil tro det er science fiction, men det drejer sig om viden vi havde for mange år siden. Uanset om du tror på den eller ej så er det sjældent at et foredrag giver dig en wow følelse som dette gør.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stop nu dig selv!

Man kan IKKE lave en maskine der producerer mere energi end du putter ind i den! Nu er det på tide du selv begynder at sætte dig ind i tingene, og ikke ved at finde konspirationsvideoer på youtube.

Hvis du skal have held med de maskiner skal du først være i stand til at ophæve naturlovene. Men der er garanteret et udløbet patent på en sådan du kan finde.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Orbo blev forsøgt solgt for 10 år siden men der var fejl på den og den floppede under fremvisning, hvorefter lavintelligente amøber spreder løgne om at det var et scam som nogen vælger at tro på. Efter at have arbejdet på den i en årrække har den nu klaret en fremvisningstest og er i produktion (har ikke hørt den skulle være trukket af markedet igen) men som sagt al for dyr. Orbo er langt fra det bedste eksempel på ou energi, men jeg har ikke tænkt mig at vise toppen af min teknologi viden i et åbent forum.

Hvad er det for en fremvisningstest som den bestod?   Måske der er en grund til at Orbo ikke kan købes - har du overvejet det, nok fordi lortet ikke virker!  

https://en.wikipedia.org/wiki/Steorn

 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tinfoil hat

(jeg går ud fra at du mener mig, selvom du skrev "Michael" i din sidste post).

Yes, og ETs knallert er parkeret på månen...

Come on, der er garanteret en hel masse som diverse regeringer rundtomkring holder skjult for deres borgere, men som med alle påstande, så gælder denne regel:

Extraordinary claims require extraordinary evidence

Bare fordi du kan finde noget på google betyder det ikke at det er sandt. Jeg kan finde artikler om at pyramiderne er landingspladser for UFOer, at en hemmelig race af formskiftende øglemennesker styrer hele verden og at de striber man ser på himlen (efter et fly med jetmotorer) ikke er kondens, men derimod stoffer der er med til at hjernevaske verdens befolkning. Men medmindre der følger noget bevis med, er det ikke andet end en underholdende historie.

Synes slet ikke du bør stoppe dig selv, det er fascinerende at debattere med folk som er i den helt anden grøft, lidt ligesom jeg synes det er spændende at debatere med folk der er fans af astrologi, faith-healing, usynlige himmelnisser, osv.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin du fordrejer jo tingene, du forventer at jeg beviser at clean overunity energy er muligt, det tror jeg det er, men det er ikke min påstand!!! Du drejer sagen væk fra om der er patenter i patentbasen som ikke udnyttes.

http://peswiki.com/index.php/Best_Exotic_Free_Energy_Technolgies_For_Sale

Der er der 10 muligheder for dig for at købe overunity clean energy. Ikke men som at energien der kommer ind er mindre end den der kommer ud, men at de gennem deres levetid producerer et overskud af clean energi i kroner og ører, dvs. vind power og solenergy bliver også økonomisk overunity. Som jeg nævnte tidligere så er skatten med til at gøre clean energy bedre konkurrence dygtigt.

Bevis du at INGEN af disse ting opfylder det lovede ved at købe maskinerne og teste dem. Jeg er ikke med til selve testen, og hvis det er utroværdig for dig at læse om det så KØB enhederne.

Appropos løgne så er du vel enig i at forskerne de sidste 20 år har fortalt os at vi ikke kan få rentabelt hydrogen/oxygen fordi det kræver platin der er dyrt at lave det vha. Jeg vil nedenunder vise hvordan det laves med helt almindelige metaller.

&list=LLdCvn8C_zexHFr6l3uY9vvw&index=1">

&list=LLdCvn8C_zexHFr6l3uY9vvw&index=1

Viser hvordan man billigt for mere end 10 år siden var i stand til at bygge en brændeovn på Hydrooxygen gas - den kom vidst aldrig i production, men en anden version bruges til at rense wastewater ved fordampning...hvis de kan levere en brændeovn som den og ikke gør det, så har de jo nok en grund...

&index=2&list=LLdCvn8C_zexHFr6l3uY9vvw">

&index=2&list=LLdCvn8C_zexHFr6l3uY9vvw

Viser hvordan man blot med 2 normale metal tråde og lidt plastic kan lave en electrode der laver hydrogen oxygen effektivt og billigt - uden platin.

Jeg tror ikke disse patenter vil blive brugt til at give os en renere verden, de bliver brugt til at afholde verden i at benytte dem og dermed frigøre sig fra anden energi. Dermed er vi tilbage igen - pointen var at der er patenter med god info der ikke benyttes. Disse to er selvfølgelig ikke tilgængelige pt.

Er du der at du sidestiller din psykotiske bror med sølvpapirshat med livshistorien fra en ulydig CIA officer der prøver at gøre op med de fordækte ting der udføres af efteretningstjenesten, fyldt med førstehåndsberetninger om fortrolige samtaler med præsidenter og CIA chefer m.fl. gennem 20-30år? Jeg skal da ikke kunne garantere for indholdet men du er på INGEN måde mere kompetent end andre til vurdere indholdet, når du ikke en gang er i stand til at se forskel på hvor informationer kommer fra.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig nogensinde hørt om nogen der har udtalt at elektrolyse er afhængig af platin??? Det er en ufatteligt simpel proces, præcis som din video viser. At den slags historier kan få lov at leve viser da blot hvor lidt alke jer youtube-detektiver aner om noget som helst.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)