Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonløsning incl headset

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er medejer af et nystiftet rejsebureau, vi har en lille butik med kun 1 medarbejder samt 1 afløser. Jeg har brug for nogle ganske almindelige analoge telefoner, med et headset til, således at man kan tale med kunder / arrangører og stadigvæk have hænderne fri.

Jeg har fået nogle tilbud på IP telefoni løsninger, men det er alt for dyrt i forhold til virksomheden PT. Derfor starter vi op med en ganske almindelig analog telefonlinie. 

Min udfordring er at jeg ikke kan finde nogle telefoner (ligemeget om det er trådløse eller stationære), hvor man kan tilslutte headset til. Headsettet er også ligemeget om det er bluetooth eller med kabel på.

Det skal naturligvis være standard produkter som kan erhverves til en yderst fornuftig pris.

Nogle der ved hvor man kan skaffe sådanne ting? 

Mvh

Martin

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god erfaring med Siemens Gigaset telefoner, som undestøtter håndfri betjening.

Jeg vil anbefale dig at vælge en løsning med ledning, så i ikke får problemer med at jeres headsets løber tør for strøm.

Dustin har et stort udvalg af fastnettelefoner. Også til små priser.

https://www.dustin.dk/group/hardware/telefoner-gpser/fast-telefoni/ 

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for dit svar - har du nogle konkrete eksempler på telefoner og headset der kan bruges? Altså specifikke modeller? Både på tlf og headset.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Yealink har nogle ganske fine modeller og der kan du koble headset til.

Eks. http://omstil.com/produkt/yealink-t23p/?repeat=w3tc

Men har du overvejet at få koblet en kø-funktion op mod jeres mobiltelefoner istedet?

Det vil være langt billigere end at købe telefoner.

Mvh

David

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ska de være med drejeskive?
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se er dette er SIP tlf? Jeg taler om helt almindelige analoge telefoner til at putte i telefonstikket...

Vi har kigget på en masse ting, men det er et kæmpe marked. Stofa tilbyder fri tlf for 50 kr pr måned, og så skal jeg købe 2 fastnet telefoner og 2 billige headset dertil. Visitkort er trykt, så jeg kan heller ikke skifte nr igen. Det hele bliver først installeret den 21, og butikken åbner den 30, så der er heller ikke ret meget tid at løbe på... Stofa løsningen er dog kun med een telefonlinie, men det må jeg så nøjes med, indtil jeg ved noget om hvor mange opkald jeg vil modtage.

Så snart jeg skal over på noget IP telefoni bliver det jo helt automatisk dyrere...

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MrHansen:
Stofa tilbyder fri tlf for 50 kr pr måned

Jeg har svært ved at tro at stofa tilbyder dette til erhverv. Er du sikker på du ikke har kigget på deres privatabonnement?

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Stofa giver dig:

'Fri telefoni til fastnet'.

Men tager en overpris når du ringer til mobil.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)