Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af hjemmeside pris

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg skal starte mit eget web bureau, men har desværre problemer med at vurdere pris for mine produkter.

Hvad vil I vurdere denne hjemmeside til?

www.erens.dk

Har udviklet mit eget cms system fra bunden, hvilket kan gøre det svært for mig at vurdere prisen for den enkelte hjemmeside

da det ikke tager så lang tid at sætte den op.

Håber I kan hjælpe

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt vanskeligt at vide, hvad der ligger bag "log in".

Det ser ud til, at din målgruppe er små virksomheder, som har en forældet hjemmeside i forvejen, eller som ikke har nogen hjemmeside. For dem vil en hjemmeside med et simpelt shopmodul være et sted mellem 5.000 og 10.000 kr. værd - afhængig af, hvor megen service der er med. 

Din store opgave bliver at forklare kunden, hvorfor han skal have dit ukendte CMS i stedet for et kendt open source CMS, men det har du jo selvfølgelig svar parat på.

Måske vil det være en god idé for dig at finde en partner til det tekstmæssige, da det halter en del for denne kundes vedkommende.

Venlig hilsen

Hans

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvorfor kunden burde vælge dit CMS fremfor alle de andre. :D

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vel også blive betalt for den tid du har brugt på at udarbejde dit eget CMS? Dine kunder køber dit produkt, som har krævet tid at udvikle. Derved skal prisen også være tilsvarende, således at det kan betale sig. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)