Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retur regler hjælp

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

annastrangholt:
Jeg er rolig i forhold til dette, men ønsker ikke dårlig omtale som det kan ende med at hun giver mig

Ja, det kan du aldrig gardere dig imod - at en kunde, der er underlig eller hadfyldt eller simpelthen syg siger dårlige ting til dig. Du må bare koncentrere dig om at give dine gode kunder god service. Og så tænke at procentdelen af dårlige/sure utilfredsstillende kunder skal blive mindre og mindre hele tiden.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville være fristet til at skrive til hende, at du overvejer at anmelde hende til politiet for at lyve :-) Men ja, slå koldt whiskey i blodet - det vil nok ikke være sidste gang, du oplever denne slags 'kunder'. Ignorér hendes henvendelser, du har givet hende besked.

Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forstået det har hun egentligt ikke ret til retur da det er en vare, der er lavet helt bestemt efter hendes ønsker, altså på bestilling fra hende. 

Men jeg sagde ok til at hun kunne sende det retur og hun gik endelig med til at sende det til mig i fredags, nu er problemet så at det ikke er kommet frem til mig og nu siger hun at hun melder mig til politiet idag, da hun mener at det er mig der lyver. Men hun har sendt en vare til en værdi af 2000 kr med B post, dvs hverken forsikring eller tracking nummer. Jeg tænker dog at jeg har jo stadig tracking nummeret hvor man kan se at varen er nået frem til hende, men hun kan ikke bevise at hun har sendt det til mig, så jeg kan vel tage det roligt? :-) 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er hendes ansvar at pakken når frem til dig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

annastrangholt:
Men jeg sagde ok til at hun kunne sende det retur og hun gik endelig med til at sende det til mig i fredags, nu er problemet så at det ikke er kommet frem til mig og nu siger hun at hun melder mig til politiet idag, da hun mener at det er mig der lyver. Men hun har sendt en vare til en værdi af 2000 kr med B post, dvs hverken forsikring eller tracking nummer. Jeg tænker dog at jeg har jo stadig tracking nummeret hvor man kan se at varen er nået frem til hende, men hun kan ikke bevise at hun har sendt det til mig, så jeg kan vel tage det roligt? :-) 

Hun lyder seriøst som en stakkels kvinde, der ikke er rask! Selvfølgelig får hun ikke politiet med på den historie.

Hold fast i, at hun får sine penge, når du får din vare retur. Du kan PÅ ALLE MÅDER bevise, at hun har fået varen. Det benægter hun jo heller ikke. Har du korrespondancen med hende på mail? Og så har du oven i købet accepteret at returnere pengene, når varen kommer retur - selv om du ikke engang er forpligtet til det.

Tag det helt roligt.

(PS. Jeg tror da bestemt ikke, hun er sådan en person ... men man har da før hørt om kunder, der både vil have varen OG pengene...)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

annastrangholt:
nu siger hun at hun melder mig til politiet idag

Haha var det ikke det hun tidligere sagde at hun havde gjort.  Hun virker mere og mere som en fupmager der kun er ude på at snyde dig.  Bare rolig du har intet at frygte.  Se at få sagen afsluttet ved at give hende en tidsfrist for returnering, efter den dag vil du betragte sagen som afsluttet og varen vil blive returneret.  

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig, at du i "om" (på din FB-side) skriver handelsbetingelser, således at der ikke bliver tvivl næste gang :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)