Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med en tøjblogger?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ejer et tøjmærke, og vil, i markedsføringens tjeneste, gerne i kontakt med en blogger, der kunne være interesseret, for at yde denne service for mig. Er der nogle, der har et par gode idéer til, hvordan jeg bedst muligt får kontakt til en? 

Tak på forhånd Smile1

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste bloggere har kontaktinformasjon som epost og facebookside tilgjengelig på nettsiden deres. Du kan ta kontakt med de gjennom disse kanalene.

Mitt råd er å ta kontakt med de bloggerne som kanskje ikke får så mange markedsføringstilbud først, og bygge opp en langsiktig kontakt med de. Fokuser dog på de bloggene som du anser som gode og som blogger i trå med ditt brand!

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på dem på Facebook
Der er også en del af dem som allerede har webshops
Der kan du via deres webshop skrive til dem

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hope ind på nogle blogs, og derfra kan du tjekke mulige bloggere ud, da de tit kommenterer og laver indlæg sammen...

Derefter sender du dem en mail, hvor du kort og kontant fortæller om dig selv, samt hvilke intentioner og ideer du har...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakt til rigtig mange bloggere igennem mit kursus Målrettet Blogging.

Søger du en blogger der skal promovere dit produkt på sin egen hjemmeside, eller en der kan varetage din blog på firmaets hjemmeside?

Mvh. Erik

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en god mail hvor du giver udtryk for din interesse for vedkommende. Det virker hvis du tager dig tid og ikke bare kopiere en skabelon tekst ind. Virker i hvert fald for mig når jeg skriver en lidt længere og velformuleret mail til dem.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Greve
Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Kiropraktor Sydkysten Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. gå ind på bloggers delight og kigge rundt derinde - der er garanteret nogen med tøj, så er det bare om du kan finde nogen der passer til det tøjmærke du har :-)

Kiropraktor Greve & Karlslunde - www.kiropraktorsydkysten.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)