Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg webbureau ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,
Jeg er uddannet datamatikker og drømmer om at starte et lille webbureau snart.

Jeg har brugt nogle måneder på at finde gode programmøre og designer i udlandet.

Men for at komme til sagen, så er jeg lidt usikker på hvordan jeg bedst kan starte.

Har vi nogle webbureauer her som kan fortælle om konkurrencen og dele af deres viden.

Jeg har tænkt mig starte med kun lave webshops.

Jeg har desværre problemer med at skrive korrekt dansk og laver tit sprolig og grammatisk fejl.
Synes i det kan være med til folk vælger et andet webbureau ?


Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du har skrevet her lyder da fint og synes ikke du skal tænke for meget over om du skriver grammatisk korrekt
Det er mere vigtigt at du levere et godt arbejde og overholder det du lover dine kommende kunder

Jeg bruger ikke selv outsourcing så der kan jeg ikke hjælpe dig

Et godt råd er at passe på med at være for optimistisk overfor dine kunder
Som udvikler er det nemt at være optimistisk men vær sikker på du kan overholde det du lover , har set alt for mange i branchen der lover meget mere end de kan

Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger lidt inspiration til at starte et webbureau.
Kender nogen til nogle succes historier indenfor webbureau. De behøver ikke være fra Danmark.

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 16
Fra  DOOZY Marketing Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaring med webbureauer, men for at besvare dit spørgsmål om at du kan have problemer med det sproglige, vil jeg sige følgende: