Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med ens anmeldelser hos Trustpilot??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har som så mange andre Trustpilot på min shop, men har egenligt ikke specielt meget lyst til at bruge dem. 

Jeg begyndte at bruge dem da jeg på et tidspunkt havde en lidt sjov kunde, som endte ud med at give mig en dårlig anmeldelse på Trustpilot.

Denne ene dårlige anmeldelse er jo ikke retvisende for den service og de produkter jeg sælger, så derfor skulle jeg jo have nogle af mine mange glade kunder ind og skrive.

Men jeg er lidt træt af at betale til Trustpilot, så derfor tænkte jeg på hvad der sker hvis jeg nu opsiger mit virkende hos dem?? Ryger alle de god anmeldelser så og kun den dårlige står tilbage?? '

Jeg kender måske nok svaret, men er det nogen som har en oplevelse med dette??

Hilsen Thomas Hillerup

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De fjerner ingen anmeldelser fordi du ikke betaler. Men de er ofte mindre samarbejdsvillig når det gælder om at gøre indsigelse mod en falsk bedømmelse

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper med på det overstående svar. Betaler man ikke, så vil de ikke fjerne nogle dårlig anmeldelser lige meget hvem eller hvorfor de er skrevet. Desuden har jeg hørt fra andre at nye indkommende positive anmeldelser ikke altid havner til skue for offentligheden.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

"Desuden har jeg hørt fra andre at nye indkommende positive anmeldelser ikke altid havner til skue for offentligheden."

Kan det virkelig passe? Vil det ikke underminere Trustpilots omdømme betydeligt hvis kun betalende får positive anmeldelser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke hænge mig op på det. Men der findes efterhånden ret mange blog, tråde og artikler hvor folk brokker sig over den dårlige og manglende service hvis man ikke er betalende kunde. Søg og du skal vinde, brug eventuelt søgefunktionen på amino eller bare google.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Alsbjerg Hørup:

"Desuden har jeg hørt fra andre at nye indkommende positive anmeldelser ikke altid havner til skue for offentligheden."

Kan det virkelig passe? Vil det ikke underminere Trustpilots omdømme betydeligt hvis kun betalende får positive anmeldelser.

Naturligvis kan det passe. 

Også derfor Trustpilot har problemer. 

Tjek denne tråd eller denne tråd det skulle forklare hele situationen i detaljer,. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rosenborg:
Jeg hopper med på det overstående svar. Betaler man ikke, så vil de ikke fjerne nogle dårlig anmeldelser lige meget hvem eller hvorfor de er skrevet

Jeg spytter så lidt hurtigt 10 cents ind her. Yes, de er vildt svære at danse med når man ikke betaler. Nærmest som om de har taget 2½ ton på i vægt og forventer, at man stadig kan kaste dem rundt om nakken. Men 100% umulige er de ikke. Det er muligt at få fjernet negative anmeldelser som gratis bruger. Oplevede det hos min gamle praktikplads. Men det krævede vist også, at en advokat kom ind over og noget med injurier. Men det kan lade sig gøre.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Startup ide: Trustpilot-alternativ.dk, en Trustpilot klon drevet af en 'neutral' gruppe bestående af kunder og virksomheds-ejere, en forening om man vil, non-profit lever på donationer.

Ikke gennemtænkt, men simpelthen for at give Trustpilot en konkurrent som er mere neutral...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)