Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside med SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Fra  All-Office Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad koster det at få lavet en hjemmeside med f.eks. en forside og fem undersider, der samtidig er SEO optimeret?

Hvad koster et SEO abonnement, så sitet ikke forsvinder fra søgeresultaterne?

Er Google AdWords bedre end SEO?

Mvh.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick, du er velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende på 
telefon 31 16 39 30, så kan vi snakke om hvad du præcis skal have lavet,
og derfra kan jeg også rådgive dig mht. dine spørgsmål.

Mvh. Per

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Walesco Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går ud fra du samtidig også gerne vil kunne redigere indhold på din hjemmeside.
- I så fald har jeg udviklet et koncept/system kaldet Cubesys, som kan alt det du ønsker og mere til.

Tjek det ud på www.cubesys.dk - og skriv endelig hvis du har spørgsmål. :)

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,  

Dine tre spørgsmål kan ikke besvares uden at kende til dine behov og din forretning. 

Prisen på en hjemmeside smat en SEO-ydelse afhænger af hvor omfattende en karakter du ønsker. Samtidig afhænger det meget af den pågælende leverandør / konsulent, da prisen selvfølgelig er sat ud fra erfaring og kompetencer. 

I forhold til hvorvidt Google AdWords er bedre end SEO, afhænger dette af din strategi. Hvis du ønsker at være synlig her og nu, og derigennem få hurtig berøring med målgruppen og markedet, så ville jeg starte ud med Google AdWords. SEO skal tit tænkes på længere sigt. 

Jeg vil rigtig gerne høre mere konkret ind til din forretning samt dine ønsker til hjemmesiden. Derefter vil jeg kunne udarbejde et gratis og uforpligtende oplæg, således at du kan få en pris præsenteret. Første step er at du enten sender mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giver mig et kald på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg). Så kan vi få en konkret snak omkring dine muligheder. 

Du er velkommen til at besøge vores hjemmesider for at læse om vores forretning, samt se vores mange kunde referencer. Besøg: [Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator].

Uanset hvad ønskes du held og lykke i din søgen :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du skal nok bruge lidt mere tid på at lave kvalificerede spørgsmål for at få kvalificerede svar.

nikj_dk:
Hvad koster det at få lavet en hjemmeside med f.eks. en forside og fem undersider, der samtidig er SEO optimeret?

Et sted mellem 2.500,- kr. og 250.000,- kr., alt efter funktion og emne du vil optimeres på.

nikj_dk:
Hvad koster et SEO abonnement, så sitet ikke forsvinder fra søgeresultaterne?

Det er ikke til at svare på uden som minimum at kende det område og de søgeord du vil ranke på. Der er himmelvid forskel på om du skal til tops på søgningen "Hamsteropdræt i Kjellerup" eller du vil til tops på "sex"

nikj_dk:
Er Google AdWords bedre end SEO?

Igen, det kan der ikke svares på - dit spørgsmål er lidt i stil med "hvad er bedst, en båd eller en bil", det kommer an på hvad du har behov for, nogle gange er det begge dele andre gange er det kun det ene.

De bedste hilsner
/Brian

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er som andre skriver, meget brede spørgsmål. Jeg vil anbefale dig, at kontakte 2-3 udbydere af hjemmesider og bede om et tilbud. Så kan du vurdere hvad du får for pengene samt forskellige ydelser. 

Ang. SEO og Adwords - Det kan være svært at vurdere hvilken samlede løsning du skal ende ud i til sidst, men jeg vil gerne tilbyde dig, at tage en snak om dine muligheder i forhold til din branche. Det kan jo også være at der er opgaver du efterfølgende kan arbejde med, således at du kan holde omkostningerne nede hos en evt. samarbejdspartner. Send mig endelig en mail på anita@farosmarketing.dk, så giver jeg dig et ring i morgen :) 

god dag! 

/Anita 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Det behøver ikke koste dig specielt meget at komme i gang med en hjemmeside, og du kan let selv lave siden for at spare noget på oprettelsen af hjemmesiden.

Angående et SEO abonnement så er der rigtig mange der tilbyder at gøre det for dig, og det fra meget lidt til mange tusinde kroner om måneden, så det afhænger selvfølgelig af hvor meget du ønsker de skal gøre.

Om adwords eller SEO er bedst for dig afhænger meget af hvad du sælger, men som udgangspunkt synes jeg istedet du skal satse på begge dele. Får sat en god adwords kampagne op og samtidig med det arbejde med SEO.

Mvh
Thomas Vestergaard
[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)