Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv slik med i ordrer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg overvejer at smide lidt slik med til mine kunder når de placerer en order (B2C). Er der nogen lovmæssige regulereringer eller lign. jeg skal være opmærksom på, eller kan jeg bare gøre det ? 


Det drejer sig om små PEZ eller slikkepinde. 

Dbh

Michael

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har aldrig hørt om at der skulle være problemer i at vedlægge et stykke slik. 
Men det er til gengæld ofte en kanon god kundeservice :-)

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:
Jeg har aldrig hørt om at der skulle være problemer i at vedlægge et stykke slik. 


ved mange gør det, men kan forstå trådstarters spørgsmål. For jeg tænker da også, at man vel i princippet skal levnedsmiddelkontrol ind over på et punkt, når man udleverer fødevarer.

Det skal de, der sælger slik jo også...?

Men er selv nysgerrig, hvis der er andre der har en eksakt viden, der kan besvare spørgsmålet...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke et problem ( slikket skal selvfølgelig være lovligt) :)

Men ellers ikke.

Registrering mv. er ikke nødvendig, da de i gør blot er en " biting", og ikke hovederhverv.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael :)

Det her syntes jeg er en super ide :)

Dem får du pakket ind hver for sig og alt er lavet i danmark, og godkendt og så smider du det antal i kundens pakke som du vil.

og med dit eget logo eller navn på, smart ik ? :) :)

http://www.blaavand-bolcher.dk/logo-slik 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det bedste du kan gøre, er at kontakte fødevarestyrelsen og spørge dem. Og hvis du vil være ekstra forsigtig, så bed om at få svaret tilsendt per email, da svaret kan variere alt efter hvem du får fat på.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er det igen nemt med Blåvand bolcher, de har det hele til at ligge, godkendelser, love og regler fra fødevarestyrelsen som man kan få med, så man er sikker :)

 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør det selv til større ordre, + 1.000,00. Det er i original emballage og med plast omkring. Jeg tror ikke evt. ompakning går. Slikkepinde fås jo i større æsker, uden plast omkring "bolsjet".

Mine kunder er glade for det, der står på påsat label: "En sød hilsen".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har utallige gange modtaget slik, når jeg har bestilt tøj. Jeg synes, at det er fantastisk smart. Selvom man ikke er et barn, så er der en vis glæde i at få en pose slik! 

Mange større firmaer gør dette, så jeg tror ikke, der er nogle problemer med det. Hvis du er i tvivl, kan du altid ringe til fødevarestyrelsen. 

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for svarene. Jeg fik ringet rundt, og det var ikke noget issue - så længe det ikke er egen produktion, da disse skal godkendes så mm, men det jo lidt implicit. 

Valget faldt på nogen nostalgiske tyggegummier vi kender fra tankstationerne, som mange af os har guffet i. Håber mine kunder bliver glade for den søde tanke :-) 

Ydermere, hvilken konti vil i smide sådan en udgift under mht. bogføring (dinero). 

Dbh

Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)