Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste sted købe VR-Briller?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger VR-Briller som overskriften viser - Jeg vil høre om nogen af jer har lagt mærke til et sted med billige VR-briller?

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Amazon og eBay. De danske webshops har som regel lidt højere priser. (Endnu i hvertfald, da konkurrencen endnu ikke er på sit højeste) I hvertfald på de kinesiske headsets/lidt billigere headsets. Ellers tjek evt. Vrguide.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad vær med at gå efter de billige. Køb kvalitet istedet. du kan godt risikere at stå med et produkt du ikke kan bruge til noget fordi tingene ændre sig

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, men mit koncept er at købe nogle få stykker og sælge ude foran et center - Jeg tænker dog at briller til omkring de 200,- ville være brugbare til dette.

Hvor mange penge tænker du der skal betales for kvalitet?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

200 kr? Google Cardboard (https://www.google.com/get/cardboard/) koster omkring 100 kr. og så skal man selv have en telefon. Briller som Oculus Rift koster omkring 3200 og der kommer andre mærker som lægger sig op af den pris. Så i slagspris skal du nok op i en 1500 kr og så skal du nok ikke stå uden for et center og sælge dem.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk også at google cardboard briller tit skal kalibreres med din telefon.

Den brille jeg købte passede til min Galaxy S5, men det fungerede overhovedet ikke før jeg fik kalibreret min telefon til at bruge cardboarded.

Det kan måske give en del support hvis du sælger for billige produkter. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  LM Web Solutions Co., Ltd. Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig har de danske webshops højere priser, alt andet ville da os være underligt? Eftersom vi er nød til at betale importafgift, moms,.. osv. :-) 

Vi sælger også VR briller hos Smart Mall - og de briller du omtaler til 200kr er ganske fine til alm. niveau, og har været ret eftertragtet her op til jul. Det er klart at vil man gerne have den fulde oplevelse i de helt nye super animerede spil der rammer markedet, så er det da værd at gå efter en Oculus brille eller lignende, det er self på et andet niveau, men prisen er jo så også derefter, ligesom så meget andet ;) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)