Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste fragtpriser

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har brugt pakke.dk, og var egentlig tilfreds med deres priser og tracking. Men så smed de en stor pakke jeg sendte til USA væk, værdi ca 4000 kr, og ville spise mig af med 500 kr i erstatning. Det siger de er ifølge deres policy, men det de glemmer er, at deres policy også siger at de forsøger levering 3 gange, det vil sige de afleverer kun hvis den rette modtager er der til at kvittere for pakken. Men i dette tilfælde stillede de bare pakken på dørtrinnet som så forsvandt. Så de tog den nemme og billige løsning og tog chancen på mine vegne, og så vil de ikke erstatte den fulde værdi. Og min kunde var ikke begejstret.

Jeg har en klage kørende mod pakke.dk og kan kun advare mod at bruge dem til varer med værdi over 500kr.

Så ikke mere pakke.dk for mig, men hvem laver noget lignende? Når man ser på DHL mv, de kendte, så er priserne jo latterligt høje? Jeg sender mest til USA og lidt til EU. Tak

Hass Consult ApS, 31770747

Alt indenfor økonomistyring og Excel-udvikling, 20+ års erfaring

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikseren:
Når man ser på DHL mv, de kendte, så er priserne jo latterligt høje

Det er formodentlig fordi du ser på deres standard prisliste. Er du en mindre kunde vil du få langt billigere priser med f.eks DHL eller UPS ved at gå gennem en speditør med en storkunde aftale. Priserne afhænger meget af hvor mange pakker  du sender årligt. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)