Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fødevareproduktion - men hvad & for hvem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er på udkig efter nogle gode råd & input til at opnå en optimal udnyttelse af vores kapacitet.

Vi laver dagligt mad til ca. 900 kuverter, men da denne produktion ligger i tidsrummet 5:00 - 14:00, kunne jeg godt tænke mig at udnytte vores produktionskapacitet endnu mere.

Udfordringen er dog: Hvad skal vi lave?

Vores lokaler har tidligere været et storbageri, derfor har vi stadig de store bageriovne og æltekar, så brød & lignende ville være oplagt?!

Vi har tidligere smurt rundstykker til 7-eleven, lavet kuvertpakket lasagner til lufthavnen & burgerboller til en del af alle de nye burgerresaturanter i KBH - alt på mere eller mindre løst plan.

I øjeblikket er der dog ikke nogen produktion, hvilket ærger mig! 

Det kunne være  produktion af forskellige produkter/pakning af forskellige produkter? mad til ældre? andre gode idéer?

Vi er beliggende i Valby tæt på centrum & motorvej.

Jeg ser frem til at høre fra jer! :)

Mvh

Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Noget, som ikke lægger fjernt, kunne være at lave skolemad? Jeg ved af erfaring, at der findes titusindevis af studerende, gymnasieelever og folkeskoleelever, der alle efterspørger en "nem madpakke", så de slipper for at slæbe deres lune, fugtige og knap så friske leverpostejsmadder med dem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)