Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Potentiel leverandør svarer ikke!!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er! 


Jeg har en stor interesse, for at starte min egen lille Webshop med farvede kontaktlinser, men jeg ville først i kontakt med leverandøren. Jeg har skrevet utallige e-mails til dem igennem i års tid, om at jeg har stor interesse i et samarbejde sammen med dem, men uden svar. Hvad kan dette skyldes?   

Med venlig hilsen Diana 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske de sletter dine mails som spam, da det ikke er god skik, ej heller lovligt, at kontakte via mail uden forudgående aftale!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Måske de sletter dine mails som spam, da det ikke er god skik, ej heller lovligt, at kontakte via mail uden forudgående aftale!

Tror og håber at det er de færreste leverandører der gør dette. Hvis de opgiver en mailadresse på deres hjemmeside som fx: kontakt os her så gør man selvfølgelig det :) Det er kun ulovligt at kontakte virksomheder i reklame øjemed altså hvis du vil sælge til dem eller hvis de vil sælge til dig :) - bare mit blik på sagen :)

_____________________

Hej Diana,

Er det en dansk eller udenlandsk leverandør? jeg har en del erfaring i dette og vil gerne hjælpe dig lidt på vej :)

Mvh chris,. 

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

De har selv oplyst på deres hjemmeside, at man skal udfylde en formular, hvis man vi i samarbejde sammen med dem plus en mail, så jeg kan ikke rigtig forstå det? :)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

De har selv oplyst på deres hjemmeside, at man skal udfylde en formular, hvis man vi i samarbejde sammen med dem plus en mail, så jeg kan ikke rigtig forstå det? :)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en brasiliansk leverandør :)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

evt ringe til dem?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ikke interesseret, hvis de ikke vender tilbage det er mit bud. men dårlig stil er det da at de ikke vender tilbage. Prøv at give dem et kald i stedet, for at høre hvad der skal til for at få et samarbejde i stand.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke, hvem leverandøren er, men er det et kendt mærke, får de sikkert rigtig rigtig rigtig mange henvendelser...

F.eks ved jeg, at nogle af solbrille producenterne får over 1 mio henvendelser om året pr mail...

Så måske skulle du prøve at ringe? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Måske de sletter dine mails som spam, da det ikke er god skik, ej heller lovligt, at kontakte via mail uden forudgående aftale!

Sikke noget ævl. Selvfølgelig må man kontakte en virksomhed pr. email for at købe noget.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)