Med Gratis løsninger får man som regel hvad man betaler for
Umiddelbart bør pop-up ikke give den store ekstra load tid for din webside. Jeg oplever ihvertfald at den kommer frem pænt hurtigt når jeg besøger opsvinget.dk. I forhold til selve pop-up'en kan du tjekke indstillingerne. Hvornår har du sat den til at komme frem? Og trigger den som den skal? Prøv evt. at ændre indstillingerne, og load den evt. kun på forsiden og ikke på alle sider.
Jeg skal lade være usagt om der er forskel i deres load tid om du er på en betalt eller gratis løsning. Men, under alle omstændigheder får du flere trigger og design muligheder på en betalt løsning. Og der er megen konverterings optimering at hente med flere indstillingsmuligheder.
Jeg har skrevet en E-Bog omkring Pop-Up, Slide-In og Exit Intent formularer. Forskellige typer af triggers. Facts på hvornår det er bedst den kommer frem, virkningsgrad (gjort rigtig giver de 6-7 gange flere tilmeldinger), og anmeldelse af 14 forskellige systemer. For og imod, Priser og links. Også til dem der har en gratis model.
E-Bogen er på 22 sider og kan downloades GRATIS her:
http://denniskronborg.dk/komplet-guide-pop-up-tilmeldingsformularer/