Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kan det betale sig at bruge cloud løsning fra amazon, google eller microsoft?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget volumen skal der til før det kan cloud løsning fra amazon, google eller microsoft? Jeg tænker på hjemmeside trafik, osv.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen input?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

erjegher:

Nogen input?

Puha!

Det kan jeg skrive tusindvis af sider om. 

Hvorfor forklare du ikke lidt om dine udfordringer, og hvordan din situation er rent teknisk. 

Stabilitet på Google Clouds er fantastisk. Og deres forbindelse til internettet er nu heller ikke helt dårligt :) Af en eller anden årsag så er respondstiden til Googles robotter også meget lavere på GCloud. 

Lagere du filer etc, så er cloud typisk den rigtige løsning fra begyndelsen. 

Alternativ kan du også komme langt på Linode eller DigitalOcean for mindre penge. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor meget opsætning skal man selv lave med en google cloud løsning?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaring med Microsoft Azure.

Min holdning er den at du skal have rigtig mange tusinde besøgende om dagen før det kan betale sig ift. at hoste det på en enkelt maskine med en god internetforbindelse.

Med mindre du hoster store filer, f. eks 100MB eller over, her er Cloud en rigtig god ting da du kan distribuere filerne til GEO specifikke lokaliteter ved hjælp af CDN.

CDN bruger vi meget til distribution af 500MB+ Software installationspakker, og det er rigtig lækkert at sidde på en maskine i Asien og hente med 'OK hastighed' da filen ligger relativt lokalt GEO mæssigt.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

hvor meget opsætning skal man selv lave med en google cloud løsning?

Jamen du skal selv opsætte servere etc. Du kan se min guide her, til noget af det

Men - du skal helt sikkert alliere dig med en der har prøvet det før - der kan hjælpe dig på vej. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)