Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til udlejning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvis jeg vil ha lavet en hjemmeside, som så også kommer frem på Google med den rigtige søgeoptimering mv. Hvem kan så anbefales og hvor man ikke skal betale et større beløb årligt.

Har pt selv lavet en via onecom med det dur ikke, eller også fatter jeg ikke systemet, altså at få siden frem.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at skrive en PM til mig , så kan jeg sikkert give dig et godt bud på en side udfra dine krav

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er sikkert på en af mine partnere kan hjælpe til en super skarp pris.

Du kan evt skrive en mail til sht@diazu.dk eller ringe på 20673160 så udarbejder vi en kravspecifikation sammen.

Du skal også være velkommen til at oprette din opgave her og få 3 tilbud på din opgave. 

Med Venlig Hilsen,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil rigtig gerne være dig behjælpelige med udarbejdelsen af din nye hjemmeside, samt den vigtige efterfølgende søgemaskineoptimering.

Første step er at vi tager en snak omkring din forretning samt dine behov. Derved sikre vi os at du får den helt rigtige hjemmesideløsning. Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ring på tlf. 70 40 40 50.

Vi kan være kørende med projektet kort tid derefter.

Du er velkommen til at se et udvalg af vores mange referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Forsat god aften :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)