Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har aldrig før benyttet PhotoShop. Jeg vil rigtig gerne i gang med en masse simpelt grafisk arbejde. Hvilket Photoshop program er lettest for nybegyndere? Jeg tænker også billigt. 

Tak!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til at starte med ville jeg gøre op med mig selv, hvilken form for grafisk arbejde du vil lave? Photoshop er kun et program med Adobe som udbyder og der findes rigtig mange andre grafiske programmer herunder. Derfor er det vigtigt at du sætter dig ned og finder frem til om det er online annoncer, trykte magasiner/foldere/plakater osv. eller om det er logoer du gerne vil lave?

Jeg selv bruger Photoshop, Indesign og Illustrator i min hverdag, alt afhængig af hvilken grafisk opgave jeg skal lave. 

For at svare på dit spørgsmål angående et program der er billigt, så har jeg hørt at GIMP (kan så vidt jeg ved, downloades gratis) minder om Photoshop. Jeg har dog ikke selv prøvet det.

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det vil primært være til rigtig simple bannere såsom en lille tekst om en giveaway eksempelvis samt annoncemateriale. Hvilket er lettest?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er Mac bruger kan Pixelmator anbefales som et godt og billigt alternativ til Photoshop :)

http://www.pixelmator.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)