Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkehotel koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har på det seneste stykke tid overvejet at lave et pakkehotel, da jeg har fundet et forholdsvist billigt lejemål, samt nogle potentielle lagerarbejdere til en fornuftig løn. Konceptet ville være at min virksomhed ville modtage kundernes (webshop ejerne) produkter, og når der så blev solgt produkter ville de blive pakket og afsendt på det nærmeste posthus. Jeg tænker umiddelbart en fast pris på 15kr. pr. pakke ekskl. fragt, men ved ikke om det er for meget. 

Jeg er ikke webshop ejer (dog har jeg tidligere erfaring indenfor lager), og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om I har nogle erfaringer/krav/ønsker til pakkehoteller, samt noget feedback på denne "idé". 

På forhånd tak.

Dbh

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok lave en pristrappe med forskellige priser alt efter antal ordre om måneden.

15kr synes jeg er en fair pris , men er der 200ordre igennem om ugen, vil 15kr hurtigt blive mange penge ..

Mange har også sat prisen pr. forsendelse ned, men derimod tager et fast månedligt beløb pr. m2 lagerplads

Tilmeldt 1. Apr 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det høres ut som et godt konsept! Jeg regner med at du her vil arbeide med et lite antall kunder?

For å gjøre det perfekt i mitt hode, ville du også kunne sørge for bestilling av nye varer etterhvert som varebeholdningen ble tømt for de ulike produktene. 

Jeg ville vært forsiktig med å gi en fast pris per pakke, da det er ulike størrelser og utfordringer med ulike varer.

Men hva Spiser Egentlig en Veganer? Få inspirasjon og middagstips!

Tilmeldt 2. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

#Martin - Det lyder som en god idé. Vedr. fast pris pr. m2 ville der så stadig være en pris pr. pakke eller ville indtægten udelukkende være baseret på det faste beløb?

#JulieHenriksen - Jeg tænker blot at have 3-4 faste kunder til at starte med, fordi så kan der fokuseres udelukkende på dem, og derudover behøver man ikke arbejde for at finde nye kunder hele tiden. Det lyder som en god idé med integration til leverandør, og det vil sikkert også adskille mit fra konkurrenterne.

Har I nogle idéer til hvor jeg kunne finde kunder? Jeg har allerede nogle i tankerne, men ville være rart at høre hvis I havde nogle idéer Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

NSL

Beklager men der er altså intet nyt i den service du vil tilbyde, der findes allerede en del firmaer. Nogle firmaer tilbyder sågar totalløsninger hvor de også forstår afhentning hos leverandøren typisk i Asien

Hvordan forventer du at det skulle kunne løbe rundt med ansatte som skal have løn når kun du vil tage en pakkepris på 15 kr. pr. stk. - Det lyder altså på ingen måde realistisk,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)