Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange Dankort (ikke VISA/Dankort) bruges i DK?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at finde ud af, hvor mange rene dankort (altså ikke VISA/Dankort) der findes i DK i 2016.

Jeg har set tal fra 2010 på omkring 10%, John Hannover nævner i et indlæg i 2014 7% - men hvordan ser det ud idag?

Det mest interessante tal er vel egentlig, hvor mange der kun har et rent dankort og ingen andre kort.

Informationen skal bruges til at træffe en kvalificeret beslutning om man skal skippe Nets og gå med f.eks. Stripe.

Jeg er klar over at Nets kan være billigst til VISA/Dankort, fordi det da er Dankort-gebyret, der trækkes, og det er meget lavere end VISA/MC-ditto. 

Ved du noget? :)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

seneste var 6% men du kan, som du også¨selv ved, ikke bruge den til om du skal skippe nets synes jeg. Det eneste der afgør det, er prisen og alle Visa Dankort er jo som dankort i nets.

Det er derfor 78% af AL dansk online handel foregår via Nets ganske enkelt. Så snar du ikke kan tage dankort - så er visadankort jo et visa kort- til et helt andet gebyr

Hvis det er for at se hvad du taber af kunder med sikkerhed - ja så er det kun de ca 6% men dine gebyrer bliver jo totalt anderledes i Stripe

Test med og uden flueben i Dankort i www.kortgebyr.dk  og læs evt også http://johnhannover.blogspot.dk/2016/01/dankort-handel-vokser.html som beskriver at nets skam tilmed vokser klart stadigt-  takket være netop - visaDANKORT

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Hvor har du de 78% fra , jeg har tidligere søgt efter nets/teller andel for al online handel i danmark men ikke fundet valid data på det

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib:

Hej John

Hvor har du de 78% fra , jeg har tidligere søgt efter nets/teller andel for al online handel i danmark men ikke fundet valid data på det

flere af dem fremgår af det link jeg gav http://johnhannover.blogspot.dk/2016/01/dankort-handel-vokser.html  både som statistik og fra udbydere - andre har jeg fra div statistikker jeg ikke lige har tid at rode frem - men  se linket for så meget du kan der

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)