Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig kunstmaler søger hjælp - hvordan kommer jeg videre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en meget dygtig maler, jeg har lavet malerier i mange år. 
derfor tænker jeg at jeg kan komme et skridt videre med det, så jeg ville spørge om nogle af kendte til udstillinger.
'eller måske om nogle af jer herinde, kendte til en måde at komme frem på :).

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige noget konkret råd andet end at det altid er en god ting at omgive sig med ligesindede.. Se om du ikke kan få opbygget et netværk af andre kunstnere, så har den salgs muligheder det med at præsentere sig selv :)

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokal Bibliotek er bedst plads til og start.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tage en tour de KBH (kender ikke så meget til de andre danske byer) og fremvise mine malerier til de utallige gallerier der ligger i byen. Tilbyde dem noget der er yders favorabelt hvis de vil tage dig ind i folden. Yderligere ved jeg at mange store firmaer (har selv arbejdet i f.eks. EY/PwC) har kunst udstillet på deres vægge. Det er en win-win som jeg ser det - virksomheden får noget flot at se på og du kunstneren får eksponering. 

God fornøjelse med det. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Banditten:
derligere ved jeg at mange store firmaer (har selv arbejdet i f.eks. EY/PwC) har kunst udstillet på deres vægge.

Typisk har disse  virksomheder en kunstforenning hvilket er meget normalt i store firmaer,  Kontakt den ansvarlige for foreningen og hør hvordan du kan udstille. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)