Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du leverandør af reservedele og tilbehør af iPhone & iPad?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Fyns IT Service Nordic-Distribution Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Proparts.dk er det nyeste skud på stammen indenfor salg af reservedele til iPhone & iPad samt masser af tilbehør til mobil & tablet.

Der hvor Proparts.dk skiller sig ud, er på priserne - Vi har nemlig valgt at presse alle priserne helt i bund.

 

F.eks

iPhone 4/4S Skærm A+                        96,75 Kr.

iPhone 5S Skærm/LCD A+                   350,00 Kr.

iPad 2 Skærm m. små dele                 119,96 Kr.

PanserGlass til alle iPhone                 12,00 Kr.

 

Opret din konto allerede i dag på www.ProParts.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Jeg kan se du tilføjer lidt desperate indlæg som folk ikke ser ud til at være synderligt interesseret i - mere end 5 indlæg på få dage. 

Og jeg tænker at jeg lige vil give dig lidt råd med på vejen; 

1) Jeg tror ikke du finder særligt mange kunder med denne forretningsmodel - ved blot poste tilbud på denne måde.

2) Amino bruger får du deres interesse ved at "give" rigtigt meget i form af at hjælpe andre, og så bruger signaturen aktivt. Fordi jeg hjælper mange på Amino - så er jeg også en af de første de tænker på når de har behov for mine kompetencer - hvilket betyder en travl indbakke for mit vedkommende. Not bad! :-) 

3) For at sælge dette, så vil jeg i dine sko give din webshop noget mere kærlighed. Jeg finder den temmeligt fejlfyldt. Se her

4) Prøv at fokuser på Google / Facebook ads istedet - og arbejd med konventeringer. Kig evt på denne bog

Good luck! :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Fyns IT Service Nordic-Distribution Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik.

Jeg tager imod diine råd.

Hvad angår fejl, så er det ikke en fejl du henviser til. Som der skrives skal man oprette en bruger før man kan se vores priser :) Så "fejlen" skal være der - Dog skal den justeres lidt med tekst :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)