Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man oprette, når man skal være partner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, hvilket firma skal man åbne når man gerne vil være partner er det et enkeltmandsvirksomhed, eller er det Interessentskab (I/S) 

Hvor meget skal man ligge ud for at få et cvr til I/S eller enkeltmandsvirksomhed ??

Håber alle kan hjælpe :) :)

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Serhat :
Hej alle, hvilket firma skal man åbne når man gerne vil være partner er det et enkeltmandsvirksomhed, eller er det Interessentskab (I/S) 
et I/S og man bliver ikke partner i enkeltmands - det oprindelige enkeltmands skal opløses/lukkes (eller afhænde aktivitet) til et nyt I/S der skal stiftes, hvis det er virksomhedsvejen man vil gå

Det koster som sådan ikke noget

Se forskel på virksomhed og selskab http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

og se lidt om faste omkostninger i virksomheder og selskaber http://johnhannover.blogspot.dk/2015/09/hvadkosterfirma.html 

Husk ting som ejeraftale uanset I/S eller selskab er MEGET vigtigt - brug evt 55 kr på min ebog https://www.saxo.com/dk/personlig-virksomhed-enkeltmands-i-s_pdf_9788740489989 som gennemgår alt det - inkl. stiftelse osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Serhat :
Hej alle, hvilket firma skal man åbne når man gerne vil være partner er det et enkeltmandsvirksomhed, eller er det Interessentskab (I/S) 
et I/S og man bliver ikke partner i enkeltmands - det oprindelige enkeltmands skal opløses/lukkes (eller afhænde aktivitet) til et nyt I/S der skal stiftes, hvis det er virksomhedsvejen man vil gå

Husk det skattemæssigt aspekt i det - da du ikke bare kan flytte omsætning fra enkeltmandsvirksomhed til I/S. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
Husk det skattemæssigt aspekt i det - da du ikke bare kan flytte omsætning fra enkeltmandsvirksomhed til I/S
helt enig - jep - det er noget den der idag har enkeltmandsen  og evt skal lukke den - eller sælge aktiver/goodwill ind i I/S eller på andet vis sælge

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det, jeg køber e-bogen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)