Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

//Opstart af natklub\\

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude ☺

Jeg står og gerne vil igang med at starte en natklub op. Men jeg mangler svar på nogle ting.

Jeg har selv 8 års erfaring indenfor branchen. Og ved præcis hvordan temaet osv. Skal være. Med hensyn til natklubben.

Det jeg er lidt på udebane med og mangler svar på er blandt andet.

- Leverandører.
Hvor finder jeg dem henne og hvilke er gode at bruge.?

- Iventar.
Hvor får jeg de forskellige Iventar fra som ting til baren, møbler osv.

- licenser.
Man skal jo have de forskellige licenser, men hvor langtid tager det cirka at få dem.

Derudover skal jeg jo have lavet en forretningsplan. Men jeg synes der er nogle lidt kringlet spørgsmål i blandt som jeg har lidt svært ved at svare på.

Håber i kan hjælpe mig lidt ☺

Hilsen
Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Spændende projekt. Har du fået lavet et website til natklubben? Hvis ikke er det noget, jeg gerne vil hjælpe med. Kan nok også hjælpe dig med forretningsplanen, hvis det er.

Venlig hilsen 

Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det undrer mig lidt, at du på 8 år ikke har fundet ud af, hvor man køber alkohol henne? Eller er det andre leverandører du mener?

Der findes op til flere leverandører af alkohol, men du skal være forberedt på følgende: Betaling på forskud eller ved levering. Leverandørerne kender dig ikke og du køber verdens mest omsættelige varer. Der er altså ingen kredit her, men garantier, der sikrer leverandørens betaling. Kan du fixe det?

Det tog mig ikke mange minutter at søge på spiritus grossist og der var de hits, som du skal bruge. I øvrigt, så elsker folk at snakke, så du kan bare spørge andre hvor de får deres alkohol fra. Det er ikke statshemmeligheder.

Inventar. Jeg tænker at du mener møbler og det kan man få stort set alle steder. Selv i Bilka. Det kan ikke betale sig for en nyopstartet at købe hos en grossist. Køb hos en almindelig detailhandlende, hvor du måske kan gøre et godt køb. Glem kredit.

Licens - her mener du sikkert alkoholbevilling. Du skal søge politiet om lov til salg af alkohol og det kan ofte være ret svært. Du kan søge på google og finde de links som du behøver.

Forretningsplan er vel ikke nødvendigt, når du vil sælge alkohol og har styr på temaet?

Held og lykke med det

Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Nej der er jeg ikke noget til endnu.
Men får helt sikkert brug for hjælp til det der jeg ikke er så meget inde i det med it.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Jeg kan hjælpe dig med forretningsplanen. Jeg har også nogle helt særlige tilbud til iværksættere, som vil give dig afklaring på hvilke medier du skal benytte.  

Jeg synes du skal vente med at få lavet websites, Social media profiler etc, førend du har en forretningsplan klar. Vi kan evt. indarbejde en marketingplan i forretningsplanen, således du er helt klar til at sætte igang. :) 

Send mig gerne en mail på anita@farosmarketing.dk eller ring på 26332344, så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring hvad du præcis har brug for. :) 

De bedste hilsner 

Anita 

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Vi har mange års erfaring med at indrette og lave interiør til barer og natklubber. Du kan se lidt om det på vores hjemmeside www.base8.dk

Vi har laver klubber, barer, restuaranter mm. over hele landet. Vi har samtidig en stor kontaktflade til mange andre typer af producenter/leverandører vi kan henvise dig til. 
Vi har egen produktion i både Danmark, Italien og Polen. Det betyder at vi er ret skarpe på prisen på standardvarer og væsentlig billigere end andre på laver custommade inventar. 

Hvis du har lyst til at tage en uforpligtende snak kan du ringe til mig på 40608044 eller på ad@base8.dk

Vi tales ved. 

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
nventar. Jeg tænker at du mener møbler og det kan man få stort set alle steder. Selv i Bilka. Det kan ikke betale sig for en nyopstartet at købe hos en grossist. Køb hos en almindelig detailhandlende, hvor du måske kan gøre et godt køb. Glem kredit.

Jeg har arbejdet i dette felt i mange år og jeg vil kraftigt fraråde at man bruger inventar designet til privatbrug på højslitage-steder som f.eks. en natklub. Det sidste man ønsker er møbler der falder sammen under kunderne, mens de fulde og glade, vil kravle i sofaerne eller stå på stolene. :) 
Der er også stor forskel i materialer og holdbarhed på disse. 

Man skal nødigt ud i at skifte inventar ud allerede om 1-2 år. 
 

Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Det lyder rigtig godt.

Jeg skal ud og se på lokaler i næste uge.
Så vil jeg lige tage kontakt til dig derefter.

Mvh.
Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)