Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med 1 produkt. Hjælp.. Har prøvet for meget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er.

Jeg står i den dejlige situation, at mine første forsøg på at sælge mit produkt gik skide godt, og vil nu videre til at lave en lille webshop. så jeg ikke skal håndtere kontanter, ude på stedet og være bange for kunderne får servicen, før de har betalt for produktet.

Det er i Cape Town, Syd Afrika jeg tilbyder denne service, så det med ikke at håndtere kontakter ude på stedet, og være sikker på kunderne betaler er altafgørende.

Jeg har fået købt domæne. www.mechanic4hire.co.za . Som i kan se føre den hen til en side, hvor jeg har oprettet en gratis webshop. Denne side hedder freewebshop.org. Jeg har valgt skrill som udbetalings mulighed, men det ser ikke ud til at fungere OG hverken FWS eller skrill ser ud til at kunne give mig et svar. Paypal er selvfølgelig også en mulighed, men den understøtter ikke ZAR. Så det vil blive noget møj.

Jeg synes selv jeg er udmærket til at lave nyt, sætte ting op osv, men når det kommer til betalingsmuligheder er jeg helt lost. 

Jeg har prøvet Shopify, men det ser ud til at være er dyrt produkt, for så kommer betalingsmuligheder oven i igen.

I skrivende stund har jeg nok oprettet mig ved 7 forskellige webshop, 10 forskellige betalingsmuligheder og jeg er helt forvirret. 

Jeg har også tænkt på en one click website, i ved sådan en affiliate side, hvor der står testimonials osv. på. Den ville virke godt også?, Eller..  

Er der en der har været i samme situatuion før, der har mulighed for at hjælpe, eller trylle et eller andet frem? Jeg har selvfølgelig mulighed for at give en skilling, for den rette som kan sætte alt op. :) Ville også være úber taknemmelig for at blive henvist.

Alt på siden og teksten, skal der ikke gåes alt for meget op i endnu. Tak.

Endnu engang mange tak fordi i læse med! Det sætter jeg altid stor pris på.!

De bedste hilsner,

Kenneth

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth 

På baggrund af dit indlæg lyder det som om at du vil have rigtig godt af at tage tingene ned på et helt lavpraktisk plan, hvorefter du derefter vil kunne vælge en løsning der passer netop til dine behov. 

Vi udarbejder mange forskellige webshop på vegne af vores kunder. Herigennem rådgiver vi både i forhold til diverse funktioner, hosting samt betalingsløsninger. Jeg vil gerne høre mere ind til dit behov, hvorefter jeg vil kunne udarbejde et uforpligtende oplæg til dig. Vores erfaring gør at vi kan rådgive dig korrekt ift. til netop de behov og muligheder du måtte have. 

Fang mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller hverdage mellem kl. 9 og 17 på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg). 

Du kan se et stort udvalg af vores mange kundereferencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer, envidere kan du læse om vores webshopløsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Forsat god søndag :) 

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@simon

Det første jeg ser er webshop 9.900 engangsbetaling. Ellers tak Simon også selv om det skulle være en 10 del :)

Kenneth

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig helt fair hvis du ikke ønsker at betale dig fra en løsning men i så fald er det jo ikke meget andet at gøre end at du selv sætter dig ned og lærer hvordan man gør.. Her er google nok dit bedste bud :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 18. Mar 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind Tak Allan!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)