Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress full width slider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kører med Mr. Tailor tema på min webshop www.wolff-art.dk og slider plugin'et Soliloquy

Jeg kunne tænke mig at få min slider til at kører full width på mobil og tablet (IKKE på computeren)

Jeg tror det er noget inde i kodningen

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud som om at du har løst dit problem. Slideren vises i hvert fald i full width på min mobilos og ikke på min pc.

Til gengæld har du et lille problem med at www. Du bør beslutte dig for om siden skal hedde www.wolff-art.dk eller wolff-art.dk (uden www) da du ellers nemt kan rende ind i noget duplicate content snask. Du skal have fat i din .htaccess fil for at 301-redirecte den version du ikke ønsker til den version du ønsker. Lav en backup af din .htaccess fil før du ændrer på den, da en den mindste fejl i den fil, vil lægge din webshop ned.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakobwolff

Hvis du med full width mener fuld skærmbredde, så er det nok dit tema, der begrænser det. Det ser ud til at sætte en overordnet ramme (div) på omkring 80% af skærmen. Og selvom du kører full width på din Slider, så vil det stadig være begrænset af din tema-skabelon. 

mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)