Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pos system webshop/butik/lager hjælp.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi har så småt fået åbnet dørene til en butik med andenhåndsvarer, jeg kunne dog godt tænke mig at lave et barcode system til alle varene så min ansatte kan scanne varene ved salg. Jeg kunne også godt tænke mig en webshop så det hele kører sammen som lagersystem-webshop-butik.
Hvilke systemer er det muligt med? Er det muligt at få bygget sådan en hjemmeside i wordpress eller joomla. Eller er det det mest sikre at vælge en færdigløsning?

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg findes et par færdige løsninger der næsten kan det du søger, husker det ene var fra et usa firma, men jeg enten med at selv lave implementereringen i en prestashop for en kunde 

Det punkt er hvordan du vil håndtere betalingen i den fysiske butik 

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Principielt kunne man vel bare køre ordren igennem som kontant handel "betal ved afhentning" knap, og derefter lade kunden betale på en automat.
Butikken ligger i Thailand og der er 95% kontant handel så det bliver dog nok ikke det største problem de næste par år.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

"Betale på en automat" eller med kontant

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed ville så være at lade webshop styre dit lager , det kræver så bare at dine ansatte husker at scanne stregkoden ved hvert salg

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias
du kan også overveje at tage kontakt til en af vores forhandlere, vi har lavet en del løsninger der kan håndtere det du efterspørger :) 

Mvh Jacob

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige det som jeg ønsker. På den måde kan jeg skå 2 fluer med et smæk og få lager og webshop i et.
Men ja det er vigtigt alt bliver scannet hver gang ellers kan en online kunde købe produktet efterfølgene og så har man det bare ikke.👎 det tror jeg dog godt vi kan få indført.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret i en nærmere dialog omkring det, er du velkommen til at sende mig en PM

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde godt kigget lidt på det men det er tilsyneladende ikke klar til wordpress så røg lidt videre der.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)