Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakter indenfor telemarketing/ teleudbydere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

En partner og jeg er i fuld gang med at iværksætte. Vi ønsker at starte et telemarketing bureau op, og har egentlig styr på det meste. Den helt store udfordring for at komme skridtet videre, er at finde en solid og etableret kunde/ samarbejdspartner. Vi er fast besluttet på at vi vil sælge tele/data-abonnementer, helst til erhverv, men vi er også åbne overfor privat.

Vi har kapitalen til at starte kontor op med 10-15 medarbejdere - men har ambitioner om at udvide indenfor et års tid. Vi er villige til at indgå kontrakter hvor vi aflønnes efter resultater, og hvor vi evt. indgår prøvekontrakt for de første 3 måneder. 

Vi er to garvede gutter, og har tidligere solgt teleabonnementer i erhverv. Tilsammen har min partner og jeg et gennemsnit på omkring 350-400 simkort månedligt. Vi kan fremvise lønsedler for de sidste 5 år til at underbygge vores gode resultater. 

Vi vil utvivlsomt være en god partner for de fleste. Virksomheden startes op i tæt samarbejde med et konsulentbureau til nye iværksættere, så vi kan opbygge en sund og veldreven forretning. 

 

Vi sættes meget gerne i kontakt med beslutningstagere fra teleselskaber, eller folk der selv arbejder i branchen.

Mvh

Daniel og Thomas

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel og Thomas,

Spændende projekt! Jeg ønsker jer al held og lykke - har i lagt jer fast på hvilket system i vil bruge til at holde styr på emner, afrapportering mv? Ellers kan I jo prøve mit: www.myphoner.com

:-)

/Jeppe 

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være I skulle blive partner hos www.phonepartner.dk - Der vil I kunne blive kontaktet hver gang der er nye kampagner inden for telemarketing der matcher jeres kompetencer.

 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, søger i b2c klient? Er i mere end velkomne til at kontakte mig på sb@ratiomanager.dk eller +45 30 11 36 60

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)