Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ødelægger skat mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i en situation hvor jeg har åbnet en mindre privat virksomhed.
Jeg åbner en privat konto til virksomheden, mener ikkesiller på skat. Hvordan sørger jeg for at de kun trækker af overskuddet og ikke det hele?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du betaler skat af det overskud der er ifølge dit regnskab. Hvad der står på kontoen er irellevant.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

henrikstumpe:
Jeg åbner en privat konto til virksomheden, mener ikkesiller på skat. Hvordan sørger jeg for at de kun trækker af overskuddet og ikke det hele?
Den klarer du ikke selv - du ved alt for lidt om at drive virksomhed lyder det til. Find dig et kursus hvor du kan få hjælp til selvhjælp.

Du skriver bl.a. Jeg åbner en privat konto til virksomheden, mener ikkesiller på skat.... - hvad pokker mener du med det?

Du skriver bla. Hvordan sørger jeg for at de kun trækker af overskuddet og ikke det hele? .... hvad pokker mener du med det? Mener du at Skat lige ringer ned i banken og siger send os lige 100 DKK for vi tror han har haft overskud.

Det virker helt sort det du skriver - prøv igen eller søg hjælp i din omgangskreds -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

henrikstumpe:

Hvordan sørger jeg for at de kun trækker af overskuddet og ikke det hele?

Du skal sørge for at lave et regnskab, hvor du bogfører alle dine indtægter og dine udgifter. Og så sørger du for at opgive det, du skal, til SKAT. Og som de andre siger, så må du sørge for at få kompetent hjælp inden så længe.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle der driver virksomhed - med eller uden CVR har pligt til at føre regnskab - indtægter minus fradragsberettigede udgifter - og det kræver man ved lidt om hvad der er fradrag for . Bogføringsloven skal følges - og har du CVR skal din konto have det CVR nr tilknyttet i banken (kan koste lidt)

brug f.eks. www.dinero.dk som hjælper en del af vejen

Du opgiver dit forventede overskud i udvidet forskud og udfylder så når året er gået- det korrekte tal i udvidet selvangivelse

Jeg vil nok tro de med fordel kunne betale dig fra regnskabet hos en online bogholder - søg evt via www.agera.dk - eller overvej en af mine iværksætter bøger - f.eks personlig virksomhed som jeg TROR du driver - og forstå meget mere om hvordan det hænger samme med regler, skat og moms http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html  

Du behøver sætte dig meget mere ind i tingene så du ikke pludseligt står med noget bøvl

vh John Hannnover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ud fra personlig erfaring i samme situation, så kan jeg skrive under på, at investerer i Johns bøger giver dig en god basis i det med regnskabet, for det kan være lidt langhåret, når man i bund og grund ikke gider det.

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)