Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opfindelse med kæmpe potentiale - mangler kapital og viden til at føre den ud i livet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har i snart to års tid gået med en idé til en ny opfindelse, som jeg i den grad mener har potentialet til at blive en succes. Det er en hverdagsting, som kan høre sig til i alle husholdninger. Jeg har undersøgt markedet, og kan ikke finde lignende. Den kan uden tvivl også blive en succes rent internationalt, såfremt det bliver markedsført ordentligt. Der er tale om et teknisk apparat. 

Hvad gør man når man:

1. ikke har kapitalen til at føre den ud i livet - og søge patent?

2. ikke aner hvem man skal tage fat i for at få den produceret?

Det kan godt være jeg har stirret mig blind på min egen idé, men kan den føres ud i livet og produceres billigt - så man opnår en god avance ved en salgspris på max. 3-400 - så ser jeg denne opfindelse som noget revolutionerende der vil blive solgt i hundredtusindvis af eksemplarer - et must have. 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger også en partner med god kapital - hvordan sikrer jeg mig at jeg ikke bliver snydt, og min idé stjålet? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielC91:
så ser jeg denne opfindelse som noget revolutionerende der vil blive solgt i hundredtusindvis af eksemplarer - et must have. 

 

Rolig nu - sælg ikke skindet før bjørnen er skudt.  Fordi man har en god ide er der altså stadig meget lang vej til succes. 

start med at læs på www.opfind.nu   kontakt så derefter opfinder rådgivningen.

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

"potentialet" - og ja, jeg er udmærket klar over det ikke bare bliver en succes natten over ;-)

Men tak for link

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

DanielC91:
"potentialet" - og ja, jeg er udmærket klar over det ikke bare bliver en succes natten over ;-)

 

Du aner jo ikke om din ide er opfundet før eller kan patenteres, lidt Google søgning er altså ikke nok. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)