Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lavet et spørgeskema på Surveymonkey og delt det i en relateret gruppe på facebook der havde 700 medlemmer. Desværre fik jeg kun 27 svar ud af det. Men allerede fra efter 6 svar var det ca 30% der var villige til at betale for den service jeg påtænker, og det tal holdt sådan set hele vejen igennem til de 27 svar. Umiddelbart virker det jo til at være alt for lidt til at basere en virksomhed på. Men på den anden side når procentfordelingen på de afgørende punkter er ens mere eller mindre fra 6 svar og efter 10 svar og efter 15 svar og efter 20 svar og efter 27 svar... Så giver det vel alligevel et rimeligt billede? Eller hvad siger jeres erfaring?

Det er til landbruget, og jeg overvejer at skrive direkte til en række af de gårde jeg har "liket" på facebook med en standardbesked og høre om ikke de lige vil bruge 2 minutter på at svare på de 8 spørgsmål og så linke til spørgeskemaet. Men er det dårlig skik at henvende sig direkte til "firmaer" på den måde for at få dem til at svare på et spørgeskema? Eller anses det for direkte ulovlig markedsføring? Altså der er jo slet ikke et firma endnu, det er kun nogle undersøgelser...

MVH
Hans Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)