Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GODT TILBUD: Korrekturlæsning, klippekort

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har fulgt med herinde i et par år, og når der bliver givet feedback på hjemmesider, salgsmateriale osv., ser jeg ofte, at brugere forslår, at der bliver læst korrektur på teksterne. Nu er muligheden her, hvis du vil have en professionel sprogkonsulent til at kigge dine tekster igennem. Køb et klippekort med enten seks eller 12 timers korrektur, få enten ét eller tre klip gratis og betal pr. forbrugt minut. Bruger jeg 22 minutter på din tekst, trækker jeg kun 22 minutter fra klippekortet. 

Køber du et klippekort får du adgang til en log, hvor du kan se, hvilke opgaver der er meldt ind, hvem der har meldt den ind (godt, hvis I er flere i firmaet), og hvor lang tid jeg har brugt på opgaven. 

Jeg har haft kunder som Agenda, Mannov, Udenrigsministeriet, DIIS, Erik Jørgensen, Kvadrat m.fl. – og har været redaktionsassistent hos dagbladet Børsen og chefredaktør hos Undertoner.dk Og hos mig er korrektur ikke kun kommaer. Det er også retstavning, sammenhæng og optimering af din tekst. 

Køb et klippekort med seks klip (360 minutter) og få ét klip gratis > pris 1500 kroner.

Køb et klippekort med 12 klip (720 minutter) og få tre klip gratis > pris 2700 kroner. 

Send mig en mail på christian@scrivarius.dk, hvis du har brug for en professionel sprogkonsulent til at redigere, korrekturlæse og give feedback på din tekst. Du er også velkommen til at skrive, hvis du ønsker et klippekort på et andet timeantal. 

Mvh., Christian Klauber // Scrivarius

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)