Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

booking system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er to der er i fuld gang, med et projekt, men mangler lige nu et booking system, til at gøre det færdigt.

Vi skal bruge et bord booking system, der kan integreres på vores hjemmeside og app, Og der fra ud til vores kunder.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Ragnar

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ragnar

Jeg kan måske hjælpe jer med et bookingsytem til hjemmesiden, dog ikke app'en. 

I er velkommen til at skrive til mig på kontakt@jessenmedia.dk med lidt mere info, så kan jeg give jer et estimat på opgaven.

VH. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg har sendt dig en PM , jeg vil kunne hjælpe jer med begge dele, men det kræver en mere indgående kendskab til jeres nuværende setup og beskrivelse af systemet for at sige mere omkring hvad et sådan system vil læbe op i og en tidshorisont på det

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ragnar,

Jeg bruger dette system www.supersaas.dk. Det er super effektivt og vi bruger det til at holde styr på pc/kundemøder.

Du kan nemt ændre indstillinger til at være et bord og der kan sidde så og så mange ved bordet. Du kan også nemt lave scripts, så det passer præcis til dit formål.

Vi har i øjeblikket ca 500 aktive bookinger hver dag, så der er meget, der skal holdes styr på - og det kan dette system. Samtidig koster det nærmest intet.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)