Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til kasse og lager app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Min kone har åbnet en tøjbutik i sit hjemland.

For at hold bedre styr på hvad der bliver købt og solgt, samt hvad der er på lager, har jeg foreslået hende at få en tablet i butikken med en app.

Formålet er:

- At min kone kan indtaste nye varertyper, antal, størrelser, indkøbspris samt pris i butikken.

- Medarbejderen i butikken kan slå varen og prisen op og registrere hver gang en varer bliver solgt. Nemt og simpelt.

- Dermed kan min kone få et overblik over hvad der er solgt (regnskab og undgå svind), hvad der skal købes ind og hvad der er populært hos kunderne.

- Skal fungere både på iPad og Android tablets og være cloud baseret, så man kan følge med selv om man ikke er i landet.

Nogen forslag til en god og intuitiv app, som lever op til disse krav?

Tingene foregår lidt anderledes i et tredjeverdens land, men det ville være fint, hvis der kunne komme lidt mere system i tingene.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh.

Finnagan

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ping

Foreslag til gode apps modtages med kyshånd.

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen af jer en dag skulle finde tråden fordi I står med samme spørgsmål, så kan jeg fortælle jer at jeg fandt en god løsning, som kunne håndtere alle de krav, som jeg havde til en app.

App'en hedder Square Register (https://squareup.com) og den er gratis, ud over kortbetalinger, som ikke er relevant for mig. Super intuitiv og kan klart anbefales.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)