Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til digitalt dialogredskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nivå
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger viden om / hjælp til hvordan jeg kan lave et dialogredskab til kunderne i Konsulenthuset Bach. Det skal være enkelt og billigt. Det skal bestå af en spørgeramme med 4 spørgsmål, og efterfølgende skal der kunne sendes indtaste svar til en mail. Det vil sige at en leder skal kunne kører en digital dialog med flere medarbejdere, hvor hver medarbejdere efterfølgende modtager en mail. Dialogredskabet skal passe til Ipad - tablet. Jeg forstiller der må være nogle skabeloner, som jeg kan bruges, og hvor der er indlejret at der besvares spørgsmål, som efterfølgende kan sendes. Spørgerammen skal være den samme, og kunne bruges igen og igen, samt af forskelllige ledere i forskellige virksomheder. Kan du giver mig nogle ideer, hvordan jeg kan gå videre. Ser frem til at få gode ideer, sparring og evt. pris. Bedste hilsner fra Janni Bach

Fra Odense
Tilmeldt 22. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Fra  michaelernst.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni,

Det lyder som et spændende projekt.

Umiddelbart tænker jeg at du måske kunne bruge et af de værktøjer der findes til at lave online spørgeskemaer, som f.eks. Surveymonkey (https://da.surveymonkey.com/).

Ellers vil jeg foreslå at lave en hjemmeside der er tilpasset specifikt til de behov du har. Jeg arbejder med webudvikling til daglig, og vil gerne hjælpe dig med at lave en god løsning til en fornuftig pris. Du er velkommen til at give mig et ring, så vi kan få en snak om det.

Med venlig hilsen

Michael Møller Ernst

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på du ville kunne opnå det me Wufoo.

Fra Nivå
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg havde ikke set beskeden. Tak for svar, og super fif. Bedste hilsner fra JanniSmile

Fra Nivå
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg havde ikke set beskeden. Jeg er ved at undersøge sagen, ellers vender jeg tilbage. Bedste hilsner fra JanniSmile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)