Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder alle ferie? Mit salg er gået i stå

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft okay gang i mit webshop, men nu for en ca en uge siden døde det helt ud. Holder mange påskeferie allerede?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

thyshoppen:

Har haft okay gang i mit webshop, men nu for en ca en uge siden døde det helt ud. Holder mange påskeferie allerede?

Bare for nysgerrighedens skyld; er det konverteringen der er gået ned, eller er det antallet ag besøgende?

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

thyshoppen:

Har haft okay gang i mit webshop, men nu for en ca en uge siden døde det helt ud. Holder mange påskeferie allerede?

Bare for nysgerrighedens skyld; er det konverteringen der er gået ned, eller er det antallet ag besøgende?

Færre besøgende og lidt dårlige konverteringer

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med trafikilderne?

Er det alle trafikkilder der generelt er gået lidt ned, eller er det en trafikkilde der er gået meget ned?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det er helt generelt - solen er kommet frem, folk går en tur - et eller andet må spille ind.

Hos os på www.wall-art.dk startede marts glimrende, men både antal ordre og besøgende er faldet lidt siden sidste weekend, så du er ikke alene ;o) 

 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sælger du? Måske det også har en effekt? Man køber jo sjældent ski om sommeren og måske der kan være tale om lignende?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Februar har også været god hos mig, men de sidste 2 uger har godt nok også lagt total øde.

Det har også noget at gøre med jeg sælger møbler, som mest er i efteråret der er efterspørgsel på.

Men se positivt på det, så har du tid til at få lavet noget af det der halter efter i hverdagen. Jeg er bl.a. noget mere aktivdiverse forums der er relevante for mig, for at se om det giver noget omtale. Og så tager jeg på messe i morgen og ser efter spændende nye leverandører, og så skal der også bogføres lidt i weekenden :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er ikke alene , der er en der følger dig....  

Kender du den sang :)

Men jo, det har også været mere stille her denne uge, hvilket er fint for så kom cyklen lige frem i forårs solen og klargjort

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)