Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få kørselsfradrag for nogle af arbejdsdagene.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke få kørselsfradrag da min indkomst for den periode jeg var i arbejde er mindre end min kørselsfradrag. Jeg har kørt 140km om dagen fra min bopæl til arbejdet. Spørgmålet er så om det er muligt at få kørselsfradrag for nogle af dagene, sådan at fradraget ikke bliver større end min indkomst. Der skal også lige nævnes at jeg ikke kørte på arbejde hver dag. Jeg arbejdede også hjemmefra mange af dagene.

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må lave udregningen forkert eller også har du fået en MEGET lav løn.

Skriv noget mere info.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

LocDaiLe:

Jeg kan desværre ikke få kørselsfradrag da min indkomst for den periode jeg var i arbejde er mindre end min kørselsfradrag. Jeg har kørt 140km om dagen fra min bopæl til arbejdet. Spørgmålet er så om det er muligt at få kørselsfradrag for nogle af dagene, sådan at fradraget ikke bliver større end min indkomst. Der skal også lige nævnes at jeg ikke kørte på arbejde hver dag. Jeg arbejdede også hjemmefra mange af dagene.

fra hjem til arbejde - og i den tid du var i arbejde.- Det lyder jo som befordringsfradrag som du altid kan få efter reglerne - over 12 km osv http://johnhannover.blogspot.dk/2014/11/befordringsfradrag.html 

iøvrigt enig i det lyder som et arbejde du ikke skulle påtage dig til den løn

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)