Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med SEO? Bør du måske også overveje at fokusere på.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er blevet sagt, så må du få fjernet den mobil wordpress side, og hvis du vil holde det i wordpress, så brug lidt penge på et nyere theme

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita, tak for dit svar..
Jeg skal have arbejdet med siden de næste par uger, så jeg håber at nærme mig en bedre side..
Angående markedsføring har jeg noget i tankerne men kunne muligvis godt bruge nogle gode råd..

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fokus på SEO, men dette er også noget jeg skal arbejde videre med..

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Z. Christensen:

Hej Anita, tak for dit svar..
Jeg skal have arbejdet med siden de næste par uger, så jeg håber at nærme mig en bedre side..
Angående markedsføring har jeg noget i tankerne men kunne muligvis godt bruge nogle gode råd..

Hej igen 

Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have et råd eller andet med på vejen. Kontakt mig på mail anita@farosmarketing.dk 

/Anita

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

god ide at få oprette en wordprees blog på siden så kan der komme løbende nyt indhold på siden  

ideer altid mange få lavet videoer få skrevet presse meddelers 

få nogle flere links https://majests/site-explorer?folder=&q=barbecue-masters.dk&IndexDataSource=F tic.com/repor

tjek gerne med den side dine konkurrenter hvor de har links fra

hvordan tjekker linket værd tjek pagerank trust rank blandt andet med ovennævnte værktøj og sådan et her http://smallseotools.com/google-pagerank-checker/ 

lokale virksomheder få en google   https://www.google.com/business/ bruge gerne google mape så finder du nemmere let hvordan opretter med din adresse , når business side oprette får du en kode tilsendt der går typiske 14 dage

få en oprettet google plus side og få google plus logo på din side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine råd. Det vil jeg helt sikkert kigge nærmere på.. :) 

Fra Odder
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam
Det er desværre ikke altid nok at man har et super produkt, og i dette tilfælde vil jeg helt sikkert give de andre ret - du skal først og fremmest fokusere på din "indpakning". Kundernes førstehåndsindtryk er super vigtigt - på et sekund har de dannet sig en mening om seriøsiteten i dit firma, alene på baggrund af din hjemmesides førstehåndsindtryk.
Køb en god template, der er ægte responsive. Den du har nu er langt fra det man forstår ved responsive, og det bør undgåes at have en mobilside, da du derved har mere end 1 domæne.
Dernæst skal du måske prøve at få både dit logo og dine produktbilleder op i højere kvalitet, der matcher kvaliteten i de produkter du sælger.
Og når hele siden præsenterer sig lækkert, og først da, ville jeg gå videre med seriøs SEO, Google annoncering og facebook annoncering.
Pøj pøj med projektet :)

Shanne Simonsen
www.makemedia.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)