Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vedr. hjemmeside udvikling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Long time reader, first time writer.

 

Jeg sidder pt. og arbejder på min forretningsplan. Det er et større projekt, med et fokus ud over Danmarks grænser. Derfor skal forretningsplan ikke kun bruges til, at sikre at jeg komme 100% rundt om ”det hele”, men også til at søge yderlige kapital.

 

I den forbindelse har jeg lidt svært ved at vurdere hvad det vil koste, at bygge min hjemmeside. Der bliver brug for noget programmering, da de mange forskellige mere eller mindre billige ”standard skabeloner” ikke opfylder de nødvendige krav som er jeg har.

 

Jeg har brug for et seriøst bud og vil gerne betale for det, men hvordan sikre jeg, at det bliver et nogenlunde valide tal?

 

Håber at det er nogen der kan give mig et vink i den rigtige retning eventuel en relevant kontakt (med seriøs erfaring).   

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et fast tilbud fra en eller flere leverandører

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg vil meget gerne komme med et bud på at løse opgaven for dig hvis du kan fortælle mig lidt mere om den funktionalitet du har brug for?

Det der er vigtigt i forhold til at ramme en så præcis pris som muligt er at du i samarbejde med din webudvikler starter med at få specificeret alt funktionalitet så præcist at der ikke kommer nogle overraskelser undervejs, og sådan så i begge er helt enige om hvad der skal leveres.

Selv har jeg arbejdet som webudvikler i over 10 år og har også erfaring fra flere iværksætter projketer.

Du kan se et udpluk af mine referencer på min hjemmeside: www.rasmusknabe.com

Mvh. Rasmus L. Knabe

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg laver gerne specialløsninger bygget fra bunden, og ikke kun standard løsninger. Hvis du kan sende mig en liste over den funktionalitet, du ønsker, på kontakt@jessenmedia.dk vil jeg give dig et tilbud på opgaven. Jo mere detaljeret du kan lave din kravsspecifikation, jo mere præcist tilbud.

Venlig hilsen Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Lyder ambitiøs og spændende. Send gerne yderligere detaljer omkring dine krav og ønsker, så vil jeg komme med noget uforpligtende respons - eventuelt i form af et tilbud.

Fang mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk.

God aften :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)