Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg i min webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har promoveret min webshop via facebook annoncer og oplevede i går en masse hits efter at jeg havde ændret promoveringen. Det mærkelige med disse hits var at mange af dem kun viste 1 vist side og 1 hit. Normalt når en person besøger kun min forside giver det 5 viste sider og 5 hits.

Nogen der kan forklare dette? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En forklaring kunne være at dine ændringer har skabt en grundlag for trafik af lavere kvalitet. Bred markedsføring giver typisk flere kliks, men lavere konveteringsrater. Præcis segmentering giver høje konverteringer, men lavere trafik generelt. 

Held og lykke med det :) 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

En forklaring kunne være at dine ændringer har skabt en grundlag for trafik af lavere kvalitet. Bred markedsføring giver typisk flere kliks, men lavere konveteringsrater. Præcis segmentering giver høje konverteringer, men lavere trafik generelt. 

Held og lykke med det :) 

Tak for svar, men skulle disse clicks ikke give de standard 5 sider og 5 clicks, såfremt de kun ser forsiden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Simon Børsting Sørensen :

En forklaring kunne være at dine ændringer har skabt en grundlag for trafik af lavere kvalitet. Bred markedsføring giver typisk flere kliks, men lavere konveteringsrater. Præcis segmentering giver høje konverteringer, men lavere trafik generelt. 

Held og lykke med det :) 

Tak for svar, men skulle disse clicks ikke give de standard 5 sider og 5 clicks, såfremt de kun ser forsiden.

Jeg er ikke sikker på at forstår dit spørgsmål korrekt. 

Når du omtaler "5 sider" omtaler du så at den genrelle besøgende typisk besøger 5 respektive produkter/undersider inden vedkommende forlader sitet? Såfremt dette er tilfælde besvarer jeg i min besvarelse herover netop på dette i forhold til kvaliteten i trafikken. 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

arguins:

Simon Børsting Sørensen :

En forklaring kunne være at dine ændringer har skabt en grundlag for trafik af lavere kvalitet. Bred markedsføring giver typisk flere kliks, men lavere konveteringsrater. Præcis segmentering giver høje konverteringer, men lavere trafik generelt. 

Held og lykke med det :) 

Tak for svar, men skulle disse clicks ikke give de standard 5 sider og 5 clicks, såfremt de kun ser forsiden.

Jeg er ikke sikker på at forstår dit spørgsmål korrekt. 

Når du omtaler "5 sider" omtaler du så at den genrelle besøgende typisk besøger 5 respektive produkter/undersider inden vedkommende forlader sitet? Såfremt dette er tilfælde besvarer jeg i min besvarelse herover netop på dette i forhold til kvaliteten i trafikken. 

Tak for svar :)

Nej, når jeg ser i statistikken via Unoeuro så viser den normalt at ét besøg på forsiden er lig med 5 sider og 5 hits. Klikker de så videre så giver det flere sider og flere hits

Tilmeldt 16. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det du oplever er, at folk "rammer forkert".  De er kommet ind på din side, mere eller mindre, ved en fejl.  Det opdager de og smutter igen.

Det er meget vigtigt, di side er sat rigtigt op med SEO (Search Engine Optimisation) oplysninger, så søgemaskinerne kan lide og forstå, hvad idn side drejer sig om.

SEO er lidt en videnskab i sig selv, men samtidigt ren fornuft.  Man skal ikke forsøge at snyde søgemaskinerne, men bare gøre dem "glade".  I virkeligheden, skal man fodre dem med oplysninger der gør det nemmere at finde DIN side.

Et godt råd må være at bruge WordPress med en plugin der hedder Yoast. Den holder øje med om du opfylder SEO reglerne. Nemt og smart.  Men dette er ikke bare noget du kan nøjes med at gøre én gang, og så færdig.  Det er en løbende proces.  Desuden tager det op til et halvt år før det slår helt igennem på f.eks. Google.

En anden mulighed er, du betaler en eller anden, mere eller mindre kyndig SEO "ekspert" (pas på det ikke bare er dyrt og værdiløst).  Du behøver faktisk ikke kontakte DEM de skal nok støve dig op og tilbyde deres services.

Held og lykke :-)

www.cablegeenies.dk

og

hummelgaard.eu

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak

Så forklaringen kan være at folk ser min promvering på facebook, klikker på se mere, men afbryder og går til noget andet?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Simon Børsting Sørensen :

arguins:

Simon Børsting Sørensen :

En forklaring kunne være at dine ændringer har skabt en grundlag for trafik af lavere kvalitet. Bred markedsføring giver typisk flere kliks, men lavere konveteringsrater. Præcis segmentering giver høje konverteringer, men lavere trafik generelt. 

Held og lykke med det :) 

Tak for svar, men skulle disse clicks ikke give de standard 5 sider og 5 clicks, såfremt de kun ser forsiden.

Jeg er ikke sikker på at forstår dit spørgsmål korrekt. 

Når du omtaler "5 sider" omtaler du så at den genrelle besøgende typisk besøger 5 respektive produkter/undersider inden vedkommende forlader sitet? Såfremt dette er tilfælde besvarer jeg i min besvarelse herover netop på dette i forhold til kvaliteten i trafikken. 

Tak for svar :)

Nej, når jeg ser i statistikken via Unoeuro så viser den normalt at ét besøg på forsiden er lig med 5 sider og 5 hits. Klikker de så videre så giver det flere sider og flere hits

Generelt vil jeg anbefale dig at benytte Google Analytics til dataindsamling på trafik :) 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, der fremgår de også som besøg, på min forside :)

Den andn statistik fortæller bare at de ikke har nået at se noget af siden.

Jeg tænker mere om der kan være fejl. Linket der anvendes er direkte til shoppens forside, men jeg bemærker at der er mange 301 fejl i statistikken fra Unoeuro

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Ok, tak

Så forklaringen kan være at folk ser min promvering på facebook, klikker på se mere, men afbryder og går til noget andet?



det tror jeg kunne være det rigtige svar. Jeg oplever det samme med facebook ift. anden markedsføring. Mange klik, men så som oftest ikke mere aktivitet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)