Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksperthjælp til webside, som undervisning.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Find Bolig Ideer Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger eksperthjælp til mine websider: www.findboligideer.dk + www.blog.findboligideer.dk

Min udfordring er at siderne skal optimeres for bedre hastighed og ønsker selv at få denne viden, til brug for evt. senere opdateringer med dette.

Hjælpen søges derfor som undervisning, som skal kunne foregå online dvs. at skærmen skal kunne deles. 

Kunne der være hjælp at hente med ovenstående udfordringer herinde, så send mig gerne en mail:

Boligideer@findboligideer.dk eller skriv gerne en hilsen, så kontakter jeg dig, hvis du sender lidt kontakt info,

Økonomisk håber jeg, der findes et fornuftigt niveau.

Hører også gerne, hvis i kender nogen eksperter, der har interesse i dette.

Har yderligere udfordringer, som på et tidspunkt skal løftes, så det ville være super at kunne finde en god supporter til fremtidige opgaver, som også ønskes, som undervisning.

Glæder mig til at finde min online supporter

Mvh

Britt

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse en del om hastighedsoptimering på http://kim-tetzlaff.dk/

Hastighedsoptimering er et stort område, og kræver faktisk at man kan ret meget. Hastighedsoptimering er jo ikke bare at installerer og opsætte plugins. I hvert fald ikke hvis du gerne vil optimere sider til fulde, så kræver det mere end bare kendskab til server opsætning/tweaking, Serversidekode, javascript, html, css, databaser og ikke mindst hvad det er der gør en side langsom.

Men der er som sagt meget hjælp at hente på min hjemmeside.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt

Du kan eventuelt benytte dig af følgende tjeneste: http://tools.pingdom.com/fpt/ - Her kan du se hvilke elementer der forudsager den langsomme loadtid på dine hjemmesider :) 

Hastighedsoptimering er ikke blot noget der kan læres over en skype forbindelse på et par timer. Det kræver flere års erfaring at kunne praktiserer det fuldstændigt. Kan også konkluderer at dine hjemmesider loader ret langsomt. Går ud fra at du via mit ovenstående link kan blive lidt klogere på hvad der forudsager dette. Derved kan du søge op hvordan du konkret rette / udbedre disse elementer. 

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, såfremt du måtte have brug for assistance til arbejdet. 

God dag :) 

Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Find Bolig Ideer Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input. 

Ja, det er en stor verden jeg har bevæget mig ud i, som jeg håber at blive lidt klogere på.

Mit ønske er at jeg kan blive klogere via online undervisning og der vil være emner, som jeg muligvis sørger for at eksperter overtager.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også, du får det du betaler for... Så hvis du er på et webhotel til 10kr om måneden, er det ikke sikkert at du kan optimere sindssyg meget....

Er det derimod som de steder vi er hostet (Nej vi tilbyder ikke selv hosting), har vi 8 CPU og enten 32 eller 64Gb i hver server... Og der er der mange ting at tweake på :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at kontakte mig på lucas@hosting4real.net - jeg har muligvis noget der kan give dig god hastighed på din side, samt kigge på hvor vi kan optimere din side henne.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Find Bolig Ideer Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået god feedback på mit ønske om Eksperthjælp og har været så heldig at finde en mulig hjælp.

Den skal afprøves og ellers har jeg her, fået yderligere muligheder,

Tak for svar.

God dag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)